anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie otrzymałem produktu, który zakupiłem i opłaciłem - co robić

Kordian2288
#8 Zapaleniec#

Witam  ALLEGRO !!!

Proszę o  zwrot pieniędzy  do  transakcji  numer :  IdT 163 60 27 281 PayU Allegro.

Ta transakcja  nie  został  zrealizowana. Proszę  o potwierdzenie ,  fontanna  nie  była  wysłana. 

Proszę  o  zwrot  pieniędzy  albo  o  dowód  że  fontanna  została  wysłana.

 

 

oznacz moderatorów
52 ODPOWIEDZI 52

xyz96
#21 Demiurg#

Fontannę kupiłeś w Sklepie Allegro, czy w innym sklepie? Złóż wniosek do Programu Ochrony Kupujących, wtedy Allegro może Ci zrekompensować stratę.

oznacz moderatorów

Kordian2288
#8 Zapaleniec#

dziękuję  bardzo za  informację,  fontanne  kupiłem  przez  allegro  od:

[edycja]

 

https://allegro.pl/oferta/sliczna-ekskluzywna-fontanna-domowa-led-hit-uk-7325386105?snapshot=MjAyMC0...

ma Pan może  maila  do Programu Ochrony Kupujących ?

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Kordian2288

Wypełnij wniosek o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących. W niektórych przypadkach w celu skorzystania z POK kupujący nie musi zgłaszać sprawy na policję.

https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/program-ochrony-kupujacych/co-zrobic-aby-otrzymac-rekompensa...

 

https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/program-ochrony-kupujacych/jak-zlozyc-zawiadomienie-o-przest...

oznacz moderatorów

Kordian2288
#8 Zapaleniec#

dziękuję  bardzo  za  wsparcie  ...

wypełnię  ten  wniosek  na  ich  stronie o  pomoc  aby  odzyskać  skradzione  ode  mnie  pieniądze  ...  to  jest  prawie  700  złotych,  to  jest  bardzo  dużo  aby  mieć  za  co  kupić  jedzenie

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Kordian2288 Dokonałeś zakupu za pośrednictwem Allegro, ale nie od Oficjalnego Sklepu Allegro, dlatego w tej sprawie skontaktuj się najpierw ze Sprzedającym, od którego nabyłeś ten produkt. Dane kontaktowe znajdziesz m.in. przy podsumowaniu zamówienia w zakładce Kupione

Natomiast jeśli nie będziesz w stanie nawiązać kontaktu lub porozumieć się ze Sprzedającym, wówczas skorzystaj z dyskusji. Możesz ją rozpocząć tutaj. Wówczas Sprzedający będzie miał 24 godziny na odniesienie się do sprawy, a jeśli tego nie zrobi, możesz poprosić naszego pracownika o pomoc w rozwiązaniu problemu.

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Kordian2288
#8 Zapaleniec#

problem  polega  na  tym  że  mam  cały  czas  kontakt  ze  sprzedającym,  Pani  Wioletta  Boron,  mail:

ortbf9qndv@allegromail.pl

ale Pani  Wioletta  cały  czas  upiera  się  przy  tym  że  to  allegro  nie  zwróciło  mi  na  konto  pieniędzy.  np  poniżej  cytat  z  maila  od p. Wioletty:



Od: "WiolettaBoron (Allegro)" <ortbf9qndv@allegromail.pl>
Do: kordian2288@interia.eu; 
Wysłane: 13:00 Czwartek 2020-04-02
Temat: Re: Fwd: Kordian Arciszewski (Kordian2288), zwrot Twojej wpłaty od WiolettaBoron

Wystawiać negatywną opinię tylko dlatego że allegro nie zwróciło wpłaty to już jest nienormalne. Jeśli nie ma Pan zwrotu wpłaty to mógł się Pan skontaktować bezpośrednio z allegro a nie komuś bez winy wystawiać niesłuszną opinię .
Ja ze swojej strony zrobiłam jak należy , wiec skąd pomysł na negatywa . Co ja jestem temu winna . Brak słów.
 
 

 

oznacz moderatorów

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@Kordian2288  Zagalopowałeś się z tym negatywem dla sprzedawcy. Kupujesz, rezygnujesz, niczego nie rozumiesz i brak Ci cierpliwości. Kiedy dokonałeś zakupu? Ile dni minęło?

Ula

Ula
oznacz moderatorów

Kordian2288
#8 Zapaleniec#

kupiłem  tę  fontannę  po raz  pierwszy  na  początku  marca,  faktycznie  przyszła  ale  porcelanowa  misa  na  wodę  była pęknięta,  woda  się  wylewała ..  uszkodzenie  prawdopodobnie  w  transporcie.  Bardzo,  bardzo mi  się  spodobała  dlatego  byłem  skłonny  nawet  raz  jeszcze  ją  zakupić.  Wpłaciłem  zatem  kolejne  670 złotych  w dn. 17.03.2020 ale  po  raz  drugi  fontanna  nie  przyszła.  Dlatego  uczciwie  proszę  o  zwrot  pieniędzy  lub  o  wysłanie  tej fontanny  raz  jeszcze.  jest  mi  obojętne ...

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Prawdopodobnie sprzedająca oddała Ci pieniądze za uszkodzoną fontannę, ale za drugą zakupioną już nie oddała i jej nie wysłała. Wyjaśnij to z nią przed złożeniem wniosku do POK. Jeśli to nie pomoże, składaj wniosek, Allegro wtedy zadziała bardziej zdecydowanie.

oznacz moderatorów

Kordian2288
#8 Zapaleniec#

Dziękuję  bardzo,  bardzo  za  wsparcie  ...

oznacz moderatorów

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@Kordian2288  Dobry Boże!!! Po pierwsze: skoro przyszła uszkodzona, należało odesłać, a sprzedawca wysłałby Ci nową, w ramach reklamacji. Nie kupuje się po raz drugi, w takim wypadku. Ona pisze, że zrezygnowałeś. Czy tak?

Czy sprawdzałeś swoje konto bankowe i masz pewność, że nie ma tam tej wpłaty?

Ula

Ula
oznacz moderatorów

Kordian2288
#8 Zapaleniec#

sprawdzałem  chyba  20  razy  ...  i  na  prawdę  nie  ma  😞

oznacz moderatorów

Kordian2288
#8 Zapaleniec#

20  razy  sprawdzałem  i  brak

oznacz moderatorów

Client:79179573
#16 Inspirator#

@WREDZIA-W1 

Zakup 2 tygodnie temu, czas wysyłki 4 dni robocze, a towaru ani pieniążków nie widać. Rzeczywiście, "kupującemu brak cierpliwości".

____________

Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!

oznacz moderatorów

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@Kordian2288  Jakoś wierzę bardziej tej sprzedającej niż Klientowi, który widać, że niczego nie ogarnia.

Ula

Ula
oznacz moderatorów

Kordian2288
#8 Zapaleniec#

"gadane"   nie  wiem  o co  chodzi ...

czyli  to  pani  Wioletta Boron  jednak  nie  chce  zwrócić  pieniędzy  za  coś  czego  nie  wysłała  ?

oznacz moderatorów

Kordian2288
#8 Zapaleniec#

tak  teraz  pani  Wioletta  Boron  mi  odpisała:

 

Re: Fwd: Kordian Arciszewski (Kordian2288), zwrot Twojejwpłaty od WiolettaBoron
To proszę radzić sobie samemu ! W Pana imieniu pisalam do allegro aby się z Panem skontaktowali ! i takie podziękowanie z negatywną opinią ! Brak słow na tego typu ludzi !
oznacz moderatorów

Kordian2288
#8 Zapaleniec#

czyli  wynika  z  tego  że  to  jednak  Allegro  nie  chce  zwrócić  pieniędzy  ...

oznacz moderatorów

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@Kordian2288      Czy to Ty wystawiłeś tego negatywa?

"TOWAR DO MNIE NIGDY NIE DOTARŁ NATOMIAST ALLEGRO NIE CHCE ZWRÓCIĆ ZA TRANSAKCJE KTÓRA W OGÓLE NIE NASTĄPIŁA PONIEWAŻ PRODUKTU NIE OTRZYMAŁEM. SPRAWA ZGŁOSZONA NA POLICJE."

Odpowiedź z dnia

"Kupujący to porażka . Zakupił przedmiot następnie zrezygnował , zwróciłam wpłatę .Teraz wystawił negatywną opinię tylko dlatego że ALLEGRO nie zwróciło jego wpłaty . Twierdzi że :,, to moja wina że wybrałam taki,, portal,, jak Allegro- SŁOWA KUPUJĄCEGO ,, Brak słów , CZARNA LISTA "

Ula

Ula
oznacz moderatorów