Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam ALLEGRO !!!
Proszę o zwrot pieniędzy do transakcji numer : IdT 163 60 27 281 PayU Allegro.
Ta transakcja nie został zrealizowana. Proszę o potwierdzenie , fontanna nie była wysłana.
Proszę o zwrot pieniędzy albo o dowód że fontanna została wysłana.
oczywiście , stary już jestem 44, nie znam się na wszystkim ...
@Kordian2288 Mam córkę w Twoim wieku, a jestem młodziutka 🙂 Nie gadaj więc głupot 😁
cyt: "stary już jestem 44, nie znam się na wszystkim "
to cię w żaden sposób nie usprawiedliwia ba nawet świadczy gorzej o Tobie
brak znajomości regulaminu allegro, który zaakceptowałeś logując się do serwisu
brak znajomości przepisów
w tym wątku chciałeś zgłosić oszustwo
Ubezwłasnowolnienie jest możliwe, gdy choroba psychiczna, upośledzenie umysłowe lub występowanie innego rodzaju zaburzeń powodują, że dana osoba nie jest w stanie kierować swoim postępowaniem - wówczas orzeka się ubezwłasnowolnienie całkowite, bądź też gdy jest w tym zakresie ograniczona i potrzebuje pomocy do prowadzenia swoich spraw – wówczas orzeka się ubezwłasnowolnienie częściowe.
Według prawa polskiego, każdy człowiek w momencie ukończenia 18 lat nabywa pełną zdolność do czynności prawnych - oznacza to zdolność do wywoływania swoim własnym zachowaniem skutków prawnych – zdolność do nabywania praw i zaciągania zobowiązań. Osoba mająca pełną zdolność do czynności prawnych może rozporządzać swoimi prawami i obowiązkami, zawierać umowy (np. nabyć prawo własności pojazdu, nieruchomości, zawrzeć umowę kredytową itp.), decydować o swoim zdrowiu, leczeniu itd., może także jako pełnomocnik dokonywać tych czynności w imieniu innych osób.
https://www.spes.org.pl/twoje-prawa/ubezwlasnowolnienie-i-przymusowe-leczenie/ubezwlasnowolnienie
@Kordian2288 Podziękuj raczej Client:80340374.
Nie wiem czy tak szybko je będziesz miał, bo musisz zrobić kontrolny przelew na 1,01 zł. Weryfikacja może trwać kilka dni.
już go zrobiłem 🙂