anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie otrzymałem produktu, który zakupiłem i opłaciłem - co robić

Kordian2288
#8 Zapaleniec#

Witam  ALLEGRO !!!

Proszę o  zwrot pieniędzy  do  transakcji  numer :  IdT 163 60 27 281 PayU Allegro.

Ta transakcja  nie  został  zrealizowana. Proszę  o potwierdzenie ,  fontanna  nie  była  wysłana. 

Proszę  o  zwrot  pieniędzy  albo  o  dowód  że  fontanna  została  wysłana.

 

 

oznacz moderatorów
52 ODPOWIEDZI 52

Kordian2288
#8 Zapaleniec#

oczywiście  ,  stary  już  jestem  44,  nie  znam  się  na  wszystkim  ...

 

oznacz moderatorów

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@Kordian2288  Mam córkę w Twoim wieku, a jestem młodziutka 🙂 Nie gadaj więc głupot 😁

Ula

Ula
oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

cyt: "stary już jestem 44, nie znam się na wszystkim "

to cię w żaden sposób nie usprawiedliwia ba nawet  świadczy gorzej o Tobie

brak znajomości regulaminu allegro, który zaakceptowałeś logując się do serwisu

brak znajomości przepisów

w tym wątku chciałeś zgłosić oszustwo

Art. 238. Fałszywe zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa


Dz.U.2019.0.1950 t.j. - Ustawa z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny
Kto zawiadamia o przestępstwie, lub o przestępstwie skarbowym organ powołany do ścigania wiedząc, że przestępstwa nie popełniono,
podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2.
nazwałeś w tym wątku Sprzedawcę złodziejem - podałeś publicznie jego dane
oczerniłeś publicznie komentarzem, który jak widzę został usunięty ale jak to się mówi "mleko się już rozlało"
koniecznie przeproś Sprzedawcę bo grozi Ci odpowiedzialność karna z art 212 i 216 Kodeksu Karnego - tym bardziej, że jak mniemam Twoje wypowiedzi kierowane bezpośrednio w komunikacji ze Sprzedawcą zgodne z normami nie były
poproś allegro o usunięcie tego wątku
bo jak nie jesteś ubezwłasnowolniony to odpowiadasz za swoje czyny