anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie otrzymałem zamówienia, co teraz?

Client:108859640
#7 Wielbiciel#

Witam  uważajcie na oszusta, oszukał na pieniądze. Co mam zrobić w tej sytuacji

Gracjan (Client110137821

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

pinsplash
#21 Demiurg#

@Client:108859640 Bez szczegółów - nic nie wiemy.....

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

Client:108859640
#7 Wielbiciel#

Zakupiłem u niego dla dziecka doładowanie do gry, podałem mu blika i miał przesłać kod 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Client:108859640 jeśli zakup masz w zakładce ,, moje zakupy ,, to nic straconego ...w szczegółach masz przyciski do wyrażenia swojego niezadowolenia oraz wymuszenia na sprzedawcy realizacji zamówienia .

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@Client:108859640 Czy ja też mogę poprosić o kod blik? 

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@Client:108859640 zacznijmy od rady mianowicie nazywanie kogoś oszustem gdy ten nie ma wyroku sądowego może skutkować pozwem o zniesławienie i solidnym odszkodowaniem dla nazywanego więc odradzam używanie słowa oszust pisz nieuczciwy. Dwa jak wpłata blikiem była poza allegro to się dałeś wyrolować bo allegro protect nie zwróci kasy, trzy jak masz zakup w swojej zakładce zakupy to tam masz przycisk zgłoś problem z zamówieniem/ rozpocznij dyskusję należy go użyć sprzedający ma 24h na odpowiedź, po kilku dniach załączy się wniosek do wypełnienia o zwrot z AP

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:108859640 nie widzę zakupu od tego sprzedającego na koncie, z którego piszesz. Czy doszło do niego na Allegro lub Allegro Lokalnie?

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów