anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie otrzymanie zakupionego towaru

MAMY ROZWIĄZANIE!
Kate1020
#8 Zapaleniec#

Co z takimi sprzedającymi którzy biorą pieniądze a nie wysyłają towaru? Ostatnio mam problem z jednym sprzedającym na allegro lokalnie, który wystawił do licytacji monetę, wygrałam ją, zapłaciłam a towaru jak nie ma tak nie ma. Sprzedający nie odpisuje na maile, nie odbiera telefonów, zero kontaktu,.zgłosiłam sprawę do Allegro, rozpoczęłam dyskusję i zero reakcji od sprzedającego..

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8
pinsplash
#21 Demiurg#

@Kate1020W jaki sposób zapłaciłaś? Kiedy miał miejsce zakup ( ile czasu upłynęło)? N ajakim etapie jest Dyskusja?

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów
Kate1020
#8 Zapaleniec#

Minęło 2 tygodnie, zapłaciłam przez PayU wpłatę sprzedający otrzymał. Dyskusje rozpoczęłam w piątek. 

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Kate1020 Widzę, że rozpoczęłaś dyskusję w piątek. Sprzedający ma czas na przesłanie wyjaśnień dzisiaj do końca dnia. Mam nadzieję, że to zrobi.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
Vryko
#18 Luminarz#

@Kate1020 Co prawda zaznaczyłaś rozwiązanie, ale dodam tylko, że jeśli sprzedawca się nie wywiąże i nie zwróci pieniędzy, pozostaje udać się na Policję z wszelkimi dowodami (wydruki aukcji, potwierdzenie wpłaty) i zgłosić zdarzenie. A potem ubiegać się o zwrot pieniędzy z Programu Ochrony Kupujących. A Allegro dalej sobie już z typem poradzi. 

______________
Sołtys Allegro
oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

Kate1020

Jeśli nie otrzymasz przedmiotu, nie masz obowiązku zgłaszania sprawy na policję - możemy zrobić to za Ciebie. Jeśli przedmiot odbiega od opisu lub okaże się, że jest nieoryginalny, poprosimy Cię o dokument z policji, potwierdzający, że sprawa została zgłoszona.

Aby skorzystać z Programu Ochrony Kupujących na Allegro Lokalnie, skontaktuj się z nami w czasie od 14 do 180 dni po zakupie za pomocą tego formularza kontaktowego.

 

 

oznacz moderatorów
Ambra
#7 Wielbiciel#

Jak zakończyła się sprawa?

oznacz moderatorów
Client:48648303
#7 Wielbiciel#

Nie otrzymałam towaru,zapłaciłam,mam Allegro Smart,nie mogę wystawić oceny za towar.

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@Client:48648303 Za mało informacji podajesz. Dlaczego nie możesz wystawić oceny? Masz na to 90 dni od zakupu. Jak długo czekasz? Jeżeli nie masz towaru po wpłacie, otwórz Dyskusję na Allegro; https://allegro.pl/dyskusje/nowa lub na Allegro Lokalnie; https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE i poproś tam o interwencję pracownika Allegro. W ostateczności po 14 dniach zamknij Dyskusję jako nierozwiązaną i wyślij wniosek o zwrot wpłaty z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia

 

oznacz moderatorów