Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
5 sierpnia kupiłam oraz opłaciłam towar i do tej pory nie otrzymałam zakupionych rzeczy.
Sprzedający początkowo poinformował mnie e-mailem, że są opóźnienia w dostawie. W kolejnym e-mailu poinformował mnie, że mój towar jest uszkodzony. Napisałam e-maila do Sprzedawcy z pytaniem kiedy otrzymam zamówiony i opłacony towar. Odpowiedź była, że na koniec miesiąca sierpnia. Dziś jest 31.08.2020 i towaru nie otrzymałam. Kwota zamówienia 75,2,-
[edycja]
Napisałam e-maila z prośbą o zwrot środków. Co zrobić jeżeli Sprzedający nie zwróci mi środków ?
Pozdrawiam
gosia_2117
@gosia_2117 Zażądaj zwrotu wpłaty po otwarciu Dyskusji; https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/zwrot-i-reklamacja-na-allegro-lokalnie/jak-rozpoczac-dyskusj... Po 24 godzinach poproś tam o pomoc Allegro. Bez tego kombinator będzie Cię zwodził w nieskończoność.
Powyższe dotyczy Allegro Lokalnie, jeśli to zwykłe Allegro, Dyskusję otworzysz tu; https://allegro.pl/dyskusje/nowa