Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Obniż wnioskowaną kwotę rekompensaty. Uwzględnij otrzymany zwrot od sprzedającego.
Co to oznacza ?
Przez ten zapis nie mogę złożyć wniosku o POK.
Witam, mam ten sam problem przy zakupie na Allegro. Podaję kwotę rekompensaty (to co zapłaciłem minus część zwróconych środków) i mam powyższy komunikat. Nie pomaga nawet obniżenie kwoty rekompensaty. Czyżby jakiś ogólny błąd ?
@radradecky Otrzymałeś jakiś zwrot od sprzedawcy? Jeśli tak, obniż we wniosku do POK kwotę, o jaką się starasz. Podejrzewam jednak, że niczego nie otrzymałeś, a ten komunikat to wybieg Allegro, mający na celu zmniejszenie wypłacanych z POK kwot.
Jeżeli niczego nie otrzymałeś i nie możesz złożyć wniosku, napisz tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=6464910c-6c94-4a98-8205-c92e3ce82158&subjectId=460985e0-b...
Daj znać, co Ci odpowiedziano.
Nic dziwnego, pewne skala złożonych wniosków do POK przez kupujących których reklamacje zostali odrzucone sprzedawcami była nie do przewidzenia przez Allegro,
Konsumencie po tym zabiegu zazwyczaj zostawali i z kasa i z "uszkodzonym" produktem.
@Gregrin czy możesz podać numer zamówienia, którego dotyczy problem?
@radradecky czy u Ciebie chodzi o zamówienie nr. 9f6710a1-f551-11eb-a9b9-4f309439bac6?
Jeżeli tak, to sprzedający zlecił zwrot i powinieneś go otrzymać w ciągu 2-3 dni roboczych, jeżeli dotyczy to innego zamówienia to poproszę o jego numer. Wtedy będę mogła to zweryfikować.