Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam taki oto problem. Nabyłem 3 różne przedmioty od użytkownika w opcji kup teraz. Najpierw jeden, a następnie pozostałe dwa dodałem do zamówienia wg instrukcji serwisu. Niestety dla trzech przedmiotów użytkownik nie określił z góry formy ceny dostawy, choć domyślnie byłby to paczkomat tak jak w przypadku każdego przedmiotu indywidualnie, gdyż gabarytowo są to drobiazgi. Żeby dokończyć zakup musiałem oczywiście poczekać na opinię sprzedającego. Po 13h otrzymałem odpowiedź, że jest to oczywiście paczkomat + koszt dostawy. Po ok. 11h przeszedłem do płatności i okazuje się, że mogę zapłacić tylko za jeden przedmiot, gdyż wyskakuje taka oto informacja:
Tak mogło być, nawet w koszyku nie masz gwarancji że przedmiot nie zostanie sprzedany, a pytałeś sprzedającego o te przedmioty bo mogła także zmienić się cena.
Zapytałem, ale jeszcze nie odpisał. Domyślam się, że ktoś kupił te rośliny. Uważam, to za ogromną wadę. Szczerze mówiąc nigdy wcześniej mi się to nie zdarzyło i nie byłem świadomy takiej możliwości, a kupowałem już po kilka przedmiotów w ten sposób. W regulaminie też nie widziałem nic na ten temat. Dzięki!
@MM74 Dla Ciebie to wada i potrafię to zrozumieć natomiast proszę sobie wyobrazić co by było gdyby przedmioty w koszyku były "rezerwowane"? Proszę sobie wyobrazić skalę bałaganu i ogrom towaru który leżałby jako "zarezerwowany" - nawet jeśli rezerwacja byłaby krótka czasowo to jeśli tobie wypadnie on z koszyka to za chwilę może go dodać ktoś inny itd...
Oczywiście masz rację. Ja też wyobrażałem sobie takie sytuacje, więc wiem, że to nie jest rozwiązanie. Pozostaje dodanie możliwości określenia kosztów wysyłki dla kilku przedmiotów, ale OK, świat się nie zawalił. Ale odnośnie wcześniejszej twojej wypowiedzi, w której mowa o odbiorze osobistym. Czy nie uważasz, że to też jest problem dla sprzedającego? Jeśli sprzedający wystawi taką opcję i nie może jej zrealizować to ryzykuje zakup z tą opcją, gdzie kupujący zapłaci od razu płatnościami Allegro z zerowymi kosztami wysyłki i będzie próbował to egzekwować. Później jest domaganie się zwrotu pieniędzy itp. Tu też jest problem. Ale OK, nie brnijmy w to. Po prostu ta sytuacja uświadomiła mi ograniczenia serwisu, albo odmienność zasad w odniesieniu do Allegro.
Sprzedający nie mógł określić tego z automatu, bo zwyczajnie nie ma takiej możliwości. Musi być przy komputerze, żeby to potwierdzić. Część kupujących robi w ten sposób, że płaci za jeden przedmiot z dostawą, a za resztę odbiorem osobistym z przedpłatą i wtedy idzie w jedną paczką. Tylko dobrze wtedy jeszcze wiadomości powioadomić, bo czasem przy większej ilości zamówień można to przeoczyć.
Ja też tak robię (z odbiorem osobistym), ale warunkiem takiego rozwiązania jest dostępność tej opcji. Tu niestety nie było. Z automatu jest tylko paczkomat. Mogłem wziąć wszystkie 3 + 3 x paczkomat z płatnościami Allegro i czekać na zwrot od sprzedającego za paczkomat x 2. Porażka... Uważam, że w takiej sytuacji jak moja powinna być z automatu jakaś rezerwacja, którą w dowolnej chwili może anulować sprzedający. W każdym razem dzięki za zaangażowanie 😉 !