Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
I paid an object to PayU account but seller says it's not paid but the money is away from my bank account and i don't receive my goods. more than 2 month and nothing....what to do? No answer from Allegro....great
You've been scammed, no doubt. Don't hesitate and fill the refund form: https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia
Select item from the list "Wybierz zamówienie" and proceed further ("DALEJ") through "Order description" ("Opis zamówienia"), "Case description" ("Opis sprawy"), and "Summary" ("Podsumowanie"). You'll get a full refund in a few days.
And be aware, you're on forum rulled by sellers - be careful with answers, they may wanna deceive you again.
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!
@Client:88587758 Please send me an ID offer number and more details, because I didn't find any orders on your account, which you use here.
@Client:79179573 Jeśli nie posiadasz informacji i szczegółów dotyczących danej transakcji, tak jak w tym przypadku, bardzo proszę o powstrzymanie się od sugerowania, że ktoś został oszukany. To poważne oskarżenie, dlatego jeśli nie masz dowodów, proszę abyś nie wprowadzał w błąd innych użytkowników Allegro Gadane.
@_HolaOla_ Cieszę się, że po przeszło dwóch miesiącach od zapłaty (i kilku zgłoszeniach mojego wpisu do moderacji przez wiadomo kogo - patrz niżej) w sprawie @Client:88587758 coś zaczęło się dziać.
Oczywiście jeśli okaże się, że Szanowny Sprzedawca nie wysłał paczki, bo od ponad dwóch miesięcy przebywa w kwarantannie albo uległ wypadkowi i leży nieprzytomny w szpitalu to odszczekam każde słowo.
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!
@Client:79179573 Nie wiem, jaką zapłatę i jaką transakcję masz na myśli, bo przy wszystkich sposobach, którymi dysponuję, ja nie zidentyfikowałam transakcji odpowiadającej temu opisowi. Nie będę się natomiast odnosić do zakupu, do którego równie dobrze mogło w ogóle nie dojść na Allegro. Bez dokładniejszych informacji nie pomogę autorowi wątku, ale Ciebie jeszcze raz proszę, abyś nie wprowadzał w błąd innych osób. W swojej wypowiedzi wyraźnie napisałeś, że autor wątku został oszukany, na co nie masz żadnych dowodów.
@_HolaOla_ Ja też chcę wierzyć, że ten niewymieniony przeze mnie sprzedawca nie jest oszustem. Spokojnie czekam na odpowiedź od @Client:88587758. Sprawa na pewno się wyjaśni. Oby po myśli klienta.
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!
@_HolaOla_ Szkoda, że tylko jednego wpunkta mogę dać 😞 no i szkoda, że on musi tak trollować. Pewnie jakiś zakup mu nie wyszedł i teraz każdy sprzedawca jest oszustem i złodziejem, bez wyjątków. /s
@Client:88587758 Please provide an offer ID, go to your purchase history, offer ID is next to the offer name in the brackets. You can also click Details and copy the payment ID from the Payment section below the purchase details - or at least the Order ID in the first section.
@_HolaOla_ Pierwsze zdanie jak pierwsze, za to ostatnie "And be aware, you're on forum rulled by sellers - be careful with answers, they may wanna deceive you again." jest lepsze, bo sugeruje, że tu są sami źli sprzedawcy, którzy tamtego będą bronić, a OPa będą chcieli zwieść i wyprowadzić na manowce. Bo tylko taki jeden jest tu kryształowy i od...y cały na biało, jak stróż w Boże Ciało.
Długo jeszcze temu etatowemu trollowi będziecie pozwalać na takie odzywki na forum? Bo później znowu będzie gadanie, że to wina tego, któremu w końcu wylała się żółć po kilku tygodniach regularnego trollowania przez osobnika, z którym większość osób do których on (nieproszony) "pisze" nie chce mieć nic wspólnego (a co do niego kompletnie nie dociera).
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Przynajmniej jest śmiesznie, poczytać "bul dooopki" do każdego sprzedawcy
Życie się nie układa, znajomych nie ma to gdzieś trzeba dać upust swojej "mądrej" głowie