Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Założyłem zamówienie na Allegro Lokanie i zapłaciłem za produkt przez PayU na Poczcie Polskiej. Z nieznanych mi powodów PayU przysłało mi maila że chcą zwrócić mi pieniądze na konto (status płatności jest: Rozpoczęta).
Zarówno sprzedawca i ja jesteśmy zainteresowanie dokończeniem tej transakcji. Czy jest jakiś sposób kontaktu z PayU aby poinformować ich o tym że nie chcę anulowania tej płatności?
Dodam że nie mieszkam w Polsce na stałe i nie posiadam tu konta bankowego.
@Client:60430140 W takiej sytuacji wpłata powinna być Anulowana, a nie Rozpoczęta. Płatność nie zostanie przekazana sprzedawcy, musi wrócić na Twoje konto lub do zakładki Allegro Finanse, z której na konto ją sobie wypłacisz. W zakładce Moje zakupy ponów płatność. Otrzymasz dane do przelewu i powtórnie wykonaj go na poczcie NICZEGO NIE ZMIENIAJĄC w danych. Poprawnie zlecona wpłata dotrze do sprzedawcy.
Kontakt do Allegro w tej sprawie; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f
@Client:60430140 Zapłać ponownie za towar, tamto jeżeli nie jest zakończone wróci do Ciebie, nawet jeżeli by jakimś cudem trafiło do sprzedawcy to On Ci odda.
Nie wróci do mnie bo nie posiadam konta w banku w Polsce. Dlatego chce popchnąć tą płatność do sprzedawcy.
@LEW433 Co ty wypisujesz? Dlaczego sprzedawca miałby oddać?? 🙂
No właśnie. Nie chce pieniędzy chce produkt.
No i nie udało mi się.
Straciłem pieniądze i nie otrzymam produktu bo PayU nie może zaksięgować transakcji, musiałbym wysłać jeszcze raz, winny: Pocztka Polska.
Nigdy więcej zakupów na Allegro Lokalnie.
AL ogólnie zbiera złe recenzje, ale zapłata przez PayU jest także na zwykłym Allegro.
Client:60430140 - a może skontaktuj się ze sprzedającym? - Może ten sposób kontaktu rozwiąże problem? - Próbowałeś? To chyba jest najprostsze rozwiązanie.
Tak jestem w kontakcie ze sprzedającym. Dogadujemy sie poza allegro.
Ale co on może jeśli PayU ma problem z zaksięgowaniem transakcji?
@Client:60430140 widzę, że skontaktowała się z Tobą moja koleżanka ze wskazówkami co należy zrobić.
Ponieważ do zakupu doszło 11.05 (czyli minęło już 5 dni) zakup został anulowany, ale możesz ponowić zakup i opłacić go przelewem tradycyjnym (pamiętaj proszę aby dane podane na poczcie były dokładnie takie same jak na wygenerowanym blankiecie dotyczy to również tytułu i kwoty przelewu).
Możesz też zapłacić bezpośrednio na konto Sprzedającego jeżeli zakup jest widoczny na Twoim koncie to nie będzie to zakup poza Allegro, więc wszystko będzie zgodnie z regulaminem.
Tak. Zgodnie z moimi przewidywaniami sprawa nie została załatwiona a pieniądze przepadły.
Ale nic nie szkodzi ponieważ to były moje ostatnie zakupy na allegro.
Pozdrawiam.