anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

PayU anulowało moje zakupu i chce mi oddać pieniądze

Client:60430140
#8 Zapaleniec#

Witam,

Założyłem zamówienie na Allegro Lokanie i zapłaciłem za produkt przez PayU na Poczcie Polskiej. Z nieznanych mi powodów PayU przysłało mi maila że chcą zwrócić mi pieniądze na konto (status płatności jest: Rozpoczęta).

Zarówno sprzedawca i ja jesteśmy zainteresowanie dokończeniem tej transakcji. Czy jest jakiś sposób kontaktu z PayU aby poinformować ich o tym że nie chcę anulowania tej płatności?

Dodam że nie mieszkam w Polsce na stałe i nie posiadam tu konta bankowego. 

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:60430140 W takiej sytuacji wpłata powinna być Anulowana, a nie Rozpoczęta. Płatność nie zostanie przekazana sprzedawcy, musi wrócić na Twoje konto lub do zakładki Allegro Finanse, z której na konto ją sobie wypłacisz. W zakładce Moje zakupy ponów płatność. Otrzymasz dane do przelewu i powtórnie wykonaj go na poczcie NICZEGO NIE ZMIENIAJĄC w danych. Poprawnie zlecona wpłata dotrze do sprzedawcy.

Kontakt do Allegro w tej sprawie; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:60430140 Zapłać ponownie za towar, tamto jeżeli nie jest zakończone wróci do Ciebie, nawet jeżeli by jakimś cudem trafiło do sprzedawcy to On Ci odda.

oznacz moderatorów

Client:60430140
#8 Zapaleniec#

Nie wróci do mnie bo nie posiadam konta w banku w Polsce. Dlatego chce popchnąć tą płatność do sprzedawcy.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@LEW433 Co ty wypisujesz? Dlaczego sprzedawca miałby oddać?? 🙂

oznacz moderatorów

Client:60430140
#8 Zapaleniec#

No właśnie. Nie chce pieniędzy chce produkt.

oznacz moderatorów

Client:60430140
#8 Zapaleniec#

No i nie udało mi się.

Straciłem pieniądze i nie otrzymam produktu bo PayU nie może zaksięgować transakcji, musiałbym wysłać jeszcze raz, winny: Pocztka Polska.

 

Nigdy więcej zakupów na Allegro Lokalnie.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

AL ogólnie zbiera złe recenzje, ale zapłata przez PayU jest także na zwykłym Allegro.

oznacz moderatorów

maxr01
#17 Koryfeusz#

Client:60430140 - a może skontaktuj się ze sprzedającym? - Może ten sposób kontaktu rozwiąże problem? - Próbowałeś? To chyba jest najprostsze rozwiązanie.

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów

Client:60430140
#8 Zapaleniec#

Tak jestem w kontakcie ze sprzedającym. Dogadujemy sie poza allegro.

Ale co on może jeśli PayU ma problem z zaksięgowaniem transakcji?

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:60430140 widzę, że skontaktowała się z Tobą moja koleżanka ze wskazówkami co należy zrobić.
Ponieważ do zakupu doszło 11.05 (czyli minęło już 5 dni) zakup został anulowany, ale możesz ponowić zakup i opłacić go przelewem tradycyjnym (pamiętaj proszę aby dane podane na poczcie były dokładnie takie same jak na wygenerowanym blankiecie dotyczy to również tytułu i kwoty przelewu).
Możesz też
 zapłacić bezpośrednio na konto Sprzedającego jeżeli zakup jest widoczny na Twoim koncie to nie będzie to zakup poza Allegro, więc wszystko będzie zgodnie z regulaminem.    

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

Client:60430140
#8 Zapaleniec#

Tak. Zgodnie z moimi przewidywaniami sprawa nie została załatwiona a pieniądze przepadły.

Ale nic nie szkodzi ponieważ to były moje ostatnie zakupy na allegro.

 

Pozdrawiam.

oznacz moderatorów