PayU anulowało moje zakupu i chce mi oddać pieniądze

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam,
Założyłem zamówienie na Allegro Lokanie i zapłaciłem za produkt przez PayU na Poczcie Polskiej. Z nieznanych mi powodów PayU przysłało mi maila że chcą zwrócić mi pieniądze na konto (status płatności jest: Rozpoczęta).
Zarówno sprzedawca i ja jesteśmy zainteresowanie dokończeniem tej transakcji. Czy jest jakiś sposób kontaktu z PayU aby poinformować ich o tym że nie chcę anulowania tej płatności?
Dodam że nie mieszkam w Polsce na stałe i nie posiadam tu konta bankowego.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:60430140 W takiej sytuacji wpłata powinna być Anulowana, a nie Rozpoczęta. Płatność nie zostanie przekazana sprzedawcy, musi wrócić na Twoje konto lub do zakładki Allegro Finanse, z której na konto ją sobie wypłacisz. W zakładce Moje zakupy ponów płatność. Otrzymasz dane do przelewu i powtórnie wykonaj go na poczcie NICZEGO NIE ZMIENIAJĄC w danych. Poprawnie zlecona wpłata dotrze do sprzedawcy.
Kontakt do Allegro w tej sprawie; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:60430140 Zapłać ponownie za towar, tamto jeżeli nie jest zakończone wróci do Ciebie, nawet jeżeli by jakimś cudem trafiło do sprzedawcy to On Ci odda.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie wróci do mnie bo nie posiadam konta w banku w Polsce. Dlatego chce popchnąć tą płatność do sprzedawcy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@LEW433 Co ty wypisujesz? Dlaczego sprzedawca miałby oddać?? 🙂

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
No właśnie. Nie chce pieniędzy chce produkt.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
No i nie udało mi się.
Straciłem pieniądze i nie otrzymam produktu bo PayU nie może zaksięgować transakcji, musiałbym wysłać jeszcze raz, winny: Pocztka Polska.
Nigdy więcej zakupów na Allegro Lokalnie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
AL ogólnie zbiera złe recenzje, ale zapłata przez PayU jest także na zwykłym Allegro.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Client:60430140 - a może skontaktuj się ze sprzedającym? - Może ten sposób kontaktu rozwiąże problem? - Próbowałeś? To chyba jest najprostsze rozwiązanie.
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tak jestem w kontakcie ze sprzedającym. Dogadujemy sie poza allegro.
Ale co on może jeśli PayU ma problem z zaksięgowaniem transakcji?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:60430140 widzę, że skontaktowała się z Tobą moja koleżanka ze wskazówkami co należy zrobić.
Ponieważ do zakupu doszło 11.05 (czyli minęło już 5 dni) zakup został anulowany, ale możesz ponowić zakup i opłacić go przelewem tradycyjnym (pamiętaj proszę aby dane podane na poczcie były dokładnie takie same jak na wygenerowanym blankiecie dotyczy to również tytułu i kwoty przelewu).
Możesz też zapłacić bezpośrednio na konto Sprzedającego jeżeli zakup jest widoczny na Twoim koncie to nie będzie to zakup poza Allegro, więc wszystko będzie zgodnie z regulaminem.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tak. Zgodnie z moimi przewidywaniami sprawa nie została załatwiona a pieniądze przepadły.
Ale nic nie szkodzi ponieważ to były moje ostatnie zakupy na allegro.
Pozdrawiam.