Witam, dnia 13 listopada 2022 zakupiłem huaweia P30 Pro na Allegro lokalnie. Dwa dni po opłaceniu zamówienia miało dojść do wysyłki zamówionego przeze mnie towaru. Jednak uznałem że zapytam sprzedającego o coś czego nie było w opisie. Chodzi o wadę fabryczną jaką jest załączanie się mikrofonu po kilku sekundach( pojawia się ona z czasem w niektórych modelach, ze względu na kruchą w środku konstrukcje, a naprawa tego + koszt urządzenia, całkowicie przewyższa wartość używki). Sprzedający przyznał się że taka wada występuje i nie ujął tego w aukcji. Naturalnie w takim wypadku chciałem żeby zwrócił mi pieniądze i nie wysyłał do mnie paczki. Żadna paczka nie doszła, kontakt się urwał. Poczekałem 14 dni, złożyłem wniosek w którym opisałem problem, jednak jedyne co otrzymałem w odpowiedzi to to że wniosek został wstrzymany i zostanie rozpatrzony kiedy wyślę potwierdzenie zwrotu paczki (której nie dostałem:)). Co zrobić w takiej sytuacji?
@Maros12xpl, z tego, co widzę, skontaktowaliśmy się ze sprzedającym w tej sprawie. Jeśli nie otrzymasz od niego odpowiedzi, odpisz w odpowiedzi zwrotnej do wniosku 733344-1669596386. 🙂