Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, dnia 13 listopada 2022 zakupiłem huaweia P30 Pro na Allegro lokalnie. Dwa dni po opłaceniu zamówienia miało dojść do wysyłki zamówionego przeze mnie towaru. Jednak uznałem że zapytam sprzedającego o coś czego nie było w opisie. Chodzi o wadę fabryczną jaką jest załączanie się mikrofonu po kilku sekundach( pojawia się ona z czasem w niektórych modelach, ze względu na kruchą w środku konstrukcje, a naprawa tego + koszt urządzenia, całkowicie przewyższa wartość używki). Sprzedający przyznał się że taka wada występuje i nie ujął tego w aukcji. Naturalnie w takim wypadku chciałem żeby zwrócił mi pieniądze i nie wysyłał do mnie paczki. Żadna paczka nie doszła, kontakt się urwał. Poczekałem 14 dni, złożyłem wniosek w którym opisałem problem, jednak jedyne co otrzymałem w odpowiedzi to to że wniosek został wstrzymany i zostanie rozpatrzony kiedy wyślę potwierdzenie zwrotu paczki (której nie dostałem:)). Co zrobić w takiej sytuacji?
@Maros12xpl, z tego, co widzę, skontaktowaliśmy się ze sprzedającym w tej sprawie. Jeśli nie otrzymasz od niego odpowiedzi, odpisz w odpowiedzi zwrotnej do wniosku 733344-1669596386. 🙂