Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Client:92300575 Czego nie masz, towaru zwrotu środków, otwórz spór z sprzedawcą:https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE
@Client:92300575 Anulowanie, a zwrot to to samo. Odstąpienie od umowy. Tyle.
@milka1234567890 Załóż spór? O co? O to że klient nie umie zrobić Anulowania. Ogarnij się.
W sumie to jakoś ten kupujący nie wie, czy chce towar czy go nie chce. Sądziłem ze czeka i go nie otrzymał.
@milka1234567890 na lokalnie nie ma komentarzy. Dobranoc.
Na pewno jest to to samo?
Anulowanie to rezygnacja z zakupu w sytuacji gdy przesyłka nie została jeszcze wysłana. Nie jest możliwe gdy został wygenerowany już list przewozowy i status zamówienia jest WYSŁANE
Możesz odstąpić od umowy, wówczas sprzedający ma 14 dni na zwrot wpłaconych środków, i może się wstrzymać aż otrzyma zwrot towaru. Możesz oczywiście odmówić przyjęcia towaru ale może powstać problem ze zwrotem środków. Bo np wybrałeś wysyłkę za pobraniem kosztującą 20 zł podczas gdy sprzedawca oferuje w tej ofercie wysyłkę paczkomatem za 8,99. Wówczas może potrącić różnicę. Jeszcze większy problem jest ze zwrotem. Za zwrot przesyłki do nadawcy też ktoś musi zapłacić bo to przecież kosztuje.
Podsumowując - kupując np produkt A kosztujący 100z zł wybierasz przesyłkę kurierem za 17 zł. Płacisz 117 zł, ale nie odbierasz przesyłki bo jej już nie chcesz. Możesz otrzymać 117 zł - 8 ( bo w ofercie najtańsza wysyłka jest za 8,99) - zwrot do nadawcy 17 zł. Bo za zwrot płaci kupujący. No chyba, że sprzedawca weźmie to na kark - 25 zł w plecy, trochę słabo 🙂
@Client:92300575 Zrób zwrot jak się da, skontaktuj się z sprzedawcą, na AL nie ma w zasadzie zwrotów od prywatnego sprzedawcy.
@Client:92300575 Anulować zakup możesz na 3 sposoby. Każdym z nich możesz anulować przed otrzymaniem towaru i każdy jest tak samo ważny;
Sprawdź, czy jest dostępna ta metoda;
Jeśli nie ma takiej opcji;
Żeby uniknąć takich problemów wystarczy przed zakupem trochę pomyśleć bo takie "zamówiłem przez przypadek" nie jest zupełnie wiarygodne .
Ludzka rzecz, czasem się ręka omsknie 😉
Szkoda, że oprogramowanie robi wtedy pod górkę - zwykły prosty "anuluj zakup" by wystarczył i nie trzeba byłoby się głowić.
(albo np. dostępny kontakt na support Allegro bo to ich problem, a nie przerzucanie kartofla na społeczność).
@Client:92300575 do zakupu doszło na Allegro czy Allegro Lokalnie? Pytam, ponieważ na koncie, z którego piszesz nie ma żadnego zakupu na Allegro Lokalnie. Na Allegro zamówienie anulujesz w zakładce Kupione tylko jeżeli Sprzedający ma konto firmowe oraz status Twojego zamówienia będzie inny, niż: "W realizacji", "Przygotowane do wysyłki", "Wysłane" lub jeśli Sprzedający nie poda w zamówieniu numeru do śledzenia przesyłki.