Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć Wszystkim 🙂
Pierwszy raz od dawna ,po ponownym założeniu konta sprzedałam przedmiot.
Oferta jest prosta ponieważ operator telefoniczny zaproponował mi inny model nowy smartona niż mam to stary wystawiłam aparat na sprzedaż. Wystawiłam półtora roczny smartfon na allegro lokalnie.
Kupujący pisał do mnie cały czas o wysyłkę, potwierdziłam że wysłałam przedmiot ale nadal było to nie wystarczające że w dystkusji pojawił się konsultant allegro który napisał prośbę o numer nadanej przesyłki ,aby uniknąć blokady konta allegro - również to podałam. Sprawdziłam ,że kupujący otrzymał przedmiot podziękowałam na dyskusji i liczyłam ,że na tym zakończy się., no i niestety nie. Kupujący zaczął mi zarzucać że ekran jest uszkodzony rozlany zaproponował również że zatrzyma telefon z zestawem i zakończymy sprawę jak zwrócę mu jeszcze 50 zł ale on zatrzyma sprzęt - napisałam że nie zgadzam się ,że sprzedałam w dobrym stanie smartfon który nigdy nie uległ uszkodzeniu jakiemukolwiek był używany w etui i dodatkowo na ekranie jest szkło ochronne które może wymienić na nowe skoro uprzedzałam w ofercie sprzedaży że takie szkło znajduje się i że jest w jednym miejscu krawędzi odkruszone. Mam obawy ,że kupujący chce wyłudzić ode mnie zwrot z zachowaniem przedmiotu, lub nie wiem może chce mi odesłać własny wadliwy model ,a zatrzymać mój. Napisałam w zakładce formularz kontaktowy pomoc allegro, jeszcze prosiłam ich żeby odnieśli się do dyskusji prowadzonej z kupującym. Proszę Was o odpowiedź co Wy mi doradzacie zrobić. Czy w takiej sytuacji mam prawo wystawić inne przedmioty na sprzedaż przy tym powstającym konflikcie z kupującym. Proszę o odpowiedź. Michalina
Masz prawo wystawiać, chyba że Allegro zablokuje Ci konto. Może tak się stać, gdy kupujący wystąpi z wnioskiem do Programu Ochrony Kupujących i otrzyma odszkodowanie. Allegro po wypłacie rekompensaty z POK często wymaga od sprzedawcy zwrotu kosztów, nie oznacza to, że będzie wymagać od Ciebie, ale może tak być. Do uznania reklamacji nikt Cię nie zmusi, ale Allegro może blokować konta praktycznie w każdej sytuacji. Jeśli Dyskusja trwa i jesteś pewna swoich racji, reklamację odrzuć i czekaj na reakcję sprzedawcy i Allegro.
Nie ma czegoś takiego jak zwrot z zachowaniem przedmiotu, albo zwraca przedmiot i oddajesz wszystkie koszty, albo zachowuje przedmiot i obniżasz cenę.
Oj umknęło ci kilka lat Allegro
Musi oddać ci sprzęt jak chce zwrotu pieniędzy,Jak robi reklamację to musisz ją rozpatrzyć i możesz ja odrzucić