Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dokonałem zakupu w aplikacji Allegro, chciałem przejść do płatności, ale wyskoczyła strona główna allegro.
Widzę dużo starych zgłoszeń problemów z płatnościami, znów coś mają, czy stary błąd im wraca?
@Radnus jeśli masz na myśli płatność w ofercie nr. 6e24d05a-2e6e-4500-89c9-b362e221fb0a to widzę, że Twoja pierwsza płatność została anulowana, ale druga opłacona kartą płatniczą się powiodła i status tej płatności to obecnie zakończona, więc wszystko się teraz zgadza.
pierwsza płatność się nie powiodła nie z mojej winy i tak, o tę płatność mi chodzi w opisie.
płatność anulowałem na komputerze, bo w aplikacji mobilnej nie można.
powtórzyłem płatność na komputerze, a do zakupów w aplikacji straciłem ochotę