Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
płatność zakończona
1 x 249,99 zł
249,99 zł
15 maja 2020, 21:39
c9823371-96e2-11ea-825b-433e31ea2a28
Towar dotarł do mnie po kilku dniach jednak nie nadawał się do użycia, z powodu usterki, nie uruchamiał się.
Odesłałem towar do nadawcy i otrzymałem informację, że jest w naprawie i dostanę odpowiedź co dalej, jak urządzenie zacznie działać.
Do dnia dzisiejszego cisza, na maila - brak odpowiedzi, telefon - nikt się nie zgłasza.
Jaka jest możliwość uzyskania zwrotu poniesionych przeze mnie kosztów?
@vanad31Wszystkie takie sprawy załatwia się przez Allegro, wówczas jest łatwiej.Po 180 dniach nie możesz otworzyć dyskusji ale poproś tu, mmoże pomogą: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=2c798b65-a629-4d86-8fde-ab93de1c4166, albo złóż wniosek o rekompensatę do POK:https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/index
@vanad31 Wyżej ktoś Cię wprowadza w błąd. Gdyby minęło 180 dni, nie mógłbyś założyć Dyskusji i nie mógłbyś złożyć wniosku o zwrot wpłaty z Programu Ochrony Kupujących.
Nie minęło jeszcze 180 dni, więc możesz zrobić to i to. Spiesz się. Otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa i poproś tam o pomoc Allegro. Jeśli w ciągu krótkiego czasu sprawa nie zostanie załatwiona, skorzystaj z POK.
Dyskusja na Allegro Lokalnie; https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE