anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problemy z kurierami przewoźnika DPD

MAMY ROZWIĄZANIE!
metys34
#7 Wielbiciel#

Witam 

Jak mogę radzić dla wszystkich kto zamawiają towar z płatnością u kuriera DPD. 

Mimo że wpisujemy prośbą by się kontaktował telefonicznie by my pracujemy w terenie, oni mają to w dupie. 

Na koniec dnia jest sms że kurier był ale Ciebie nie było i pa pa i tak zarabiają na wypłaty. 

A ty się wkurzać i w sumie znajdujesz inne rozwiązanie, paczkomaty luba innego kuriera ale już nie przez Allegro bo oni nic nie mają do zaoferowania innego. 

Pozdrawiam 

Wiesiek [edycja].

 

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10
LEW433
#21 Demiurg#

A ja mam w większości przejrzaną zawartość przesyłek, dzięki temu wiem że towar jest w paczce.🤣🤣🤣 Nie polecam,

oznacz moderatorów
White_Dove_
#12 Orędownik#

Na podstawie zachowania kuriera nie można oceniać firmy. W moich stronach działa kurier z którym jest świetny kontakt i nie miałem problemu z dostarczaniem przesyłek pobraniowych czy przed płaconych. Może wystarczy interwencja w firmie by coś się zmieniło, tak jak w moim przypadku w firmie InPost.

Kurier potrafił zadzwonić gdy przesyłka była za pobraniem, zapominał o tym gdy była przed płacona. Sytuacja się zmieniła gdy przesyłka mi zagineła, bo kurier zostawił ją komuś kogo spotkał na podwórku.

Ciekawostką jest że w firmie InPost kurier nie ma obowiązku powiadamiania o przesyłce oraz nie musi sprawdzać tożsamości osoby. Ma obowiązek dostarczenia przesyłki pod wskazany adres. Jesli znajdzie się tam osoba która stwierdzi że ta przesyłka jest do niego zostawia ją i ma z głowy.

 

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@White_Dove_ Gratuluje twoich stron, u mnie każdy po kolei mniej lub więcej źle się zachowuje.😞

oznacz moderatorów
accadia
#12 Orędownik#

No to ja może się wypowiem jako również właściciel punktu DPD PICKUP.

Zgadza się - kurierzy potrafią mieć wszystko w dupie, ale trafiają się również tacy, którzy dbają o robotę i klientów.. Na ok. 10 kurierów, których przerobiłem przez wiele lat - tylko dwóch układało starannie paczki w momencie ich odbioru. 

Z doświadczenia jednak wiem, że firma zwraca bardzo uwagę na niewłaściwe zachowanie kurierów, jednak mało osób składa skargi na nich - i właśnie z tego się bierze to, że zachowują się jak się zachowują.

Tak więc moi drodzy Państwo - jeśli macie problem z kurierem DPD - dzwonicie na infolinię 225775555, podajecie numer paczki i składacie skargę. 

Centrala zawsze dzwoni do kuriera i wyjaśnia sprawę - nawet są wstanie sprawdzić po GPSie, czy był w danym miejscu (niektórzy kurierzy, w stosunku do klientów, którzy mają u nich tzw. "wieczne awizo" potrafią specjalnie przejechać koło danego miejsca, żeby tylko system ich tam "odhaczył".

Nadmienię również, że wykonanie telefonu do klienta przez kuriera nie jest nadmiernym wysiłkiem, ponieważ skończyły się czasy, że musi klepać numer z paczki - wszystko ma w swoim urządzeniu i jest to kwestia jednego przycisku więcej.

No i taki tip, który otrzymałem od kuriera - im więcej na paczce naklejek "ostrożnie" tym większe szanse, że będą nią specjalnie rzucać.

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

accadia nie , my jesteśmy klientami DPD lub nie ,i

mamy wybór . To Wy musicie zabiegać o nas , nie odwrotnie . Nie potraficie upilnować kurierów to tylko i wyłącznie Wasz problem . Zrezygnowałem z usług DPD ładnych parę lat temu i jestem HAPPY . Drogie DPD to Wasza kasa , zarabiają inni przwoźnicy . pozdr .

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Dziś słyszę że podobno problem tkwi w placach, najniższe płace wśród przewoźników, czy mój problem, bezpośrednio-nie, za to doświadczenie z kurierami DPD bardzo złe.

oznacz moderatorów
accadia
#12 Orędownik#

@mdrogeria 
piszesz do mnie, jak bym był pracownikiem DPD - prowadzę jedynie prywatny punkt, w którym można nadawać ich paczki - i nic więcej mnie z nimi nie łączy - tak więc nie ma żadnego "Wy", "Wasza". 

Sam często instruuje klientów jak się zabezpieczyć przed uszkodzeniem przesyłki, uprzedzam żeby robić zdjęcia podczas pakowania i w razie spornych sytuacji odsyłam klientów do miejscowego rzecznika praw konsumenta, którego pismo jest w stanie zdziałać o wiele więcej niż zwykła reklamacja.

oznacz moderatorów
mwmonety
#21 Demiurg#

@Nad_Pilica A w DPD mówią że Dostarczamy Przesyłki Delikatnie zwłaszcza te z nalepką "ostrożnie".

oznacz moderatorów
Nad_Pilica
#12 Orędownik#

@mwmonety

To był taki nocny żart. U mnie kurier DPD to Ekstraklasa wśród kurierów.

oznacz moderatorów
mwmonety
#21 Demiurg#

@Nad_Pilica W każdej firmie są dobrzy i kiepscy kurierzy ,dobrze że tobie trafił się ten lepszy .Sam DPD nie wysyłam ale mam z nimi do czynienia jako kupujący i niestety ale miałem już przypadki że przesyłka była przerzucona przez ogrodzenie posesji bez informacji od kuriera o dostawie .

oznacz moderatorów