Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Dokonałem zakupu płatnością BLIK, kilka godzin temu. Sprzedający natomiast nie chcę wysłać mi produktu twierdząc, że środków nie otrzymał. Co powinienem w takim przypadku zrobić
Pozdrawiam
@Client:101702969 W szczegółach zakupu w zakładce https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupione sprawdzić czy płatność na pewno ma status "zakończona". Tak na początek.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Na allegro lokalnie pokazuję mi "Płatność: Zakończona"
@Client:101702969 Więc sprzedający na pewno ma pieniądze tu; https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/srodki-i-historia-operacji#!/
@Client:101702969 Jaki masz status tej wpłaty w zakładce Moje zakupy po kliknięciu Szczegóły?
Rozpoczęta, zakończona? Jeśli zakończona, sprzedawca wpłatę na pewno otrzymał. Jeśli rozpoczęta, poczekaj, wpłaty są niekiedy przekazywane z opóźnieniem - zgodnie z regulaminem może to trwać do końca następnego dnia.
A może status jest anulowana lub nieudana? W takiej sytuacji pieniądze wrócą do Ciebie w ciągu 3 dni roboczych, o ile z konta zostały pobrane. W zakładce Moje zakupy ponów płatność.
@Client:101702969 dzisiaj zrobiłeś dwa zakupy na Allegro Lokalnie. Oba oplacone BLIKiem. W jednym (zakup o 19:05) płatność jest zakończona i kupująca ma na pewno te środki na swoim saldzie PayU. Natomiast zakupy z 17:49 mają status płatności "cancelled" czyli tutaj sprzedający faktycznie nie otrzymał wpłaty. W tym wypadku możesz ponowić płatność.