anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problemy z płatnością BLIK

Client:101702969
#1 Nowicjusz#

Witam, 
Dokonałem zakupu płatnością BLIK, kilka godzin temu. Sprzedający natomiast nie chcę wysłać mi produktu twierdząc, że środków nie otrzymał. Co powinienem w takim przypadku zrobić

Pozdrawiam

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

Knowhere
#21 Demiurg#

@Client:101702969 W szczegółach zakupu w zakładce https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupione sprawdzić czy płatność na pewno ma status "zakończona". Tak na początek.

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

Client:101702969
#1 Nowicjusz#

Na allegro lokalnie pokazuję mi "Płatność: Zakończona" 

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:101702969 Jaki masz status tej wpłaty w zakładce Moje zakupy po kliknięciu Szczegóły?

Rozpoczęta, zakończona? Jeśli zakończona, sprzedawca wpłatę na pewno otrzymał. Jeśli rozpoczęta, poczekaj, wpłaty są niekiedy przekazywane z opóźnieniem - zgodnie z regulaminem może to trwać do końca następnego dnia.

A może status jest anulowana lub nieudana? W takiej sytuacji pieniądze wrócą do Ciebie w ciągu 3 dni roboczych, o ile z konta zostały pobrane. W zakładce Moje zakupy ponów płatność.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:101702969 dzisiaj zrobiłeś dwa zakupy na Allegro Lokalnie. Oba oplacone BLIKiem. W jednym (zakup o 19:05) płatność jest zakończona i kupująca ma na pewno te środki na swoim saldzie PayU. Natomiast zakupy z 17:49 mają status płatności "cancelled" czyli tutaj sprzedający faktycznie nie otrzymał wpłaty. W tym wypadku możesz ponowić płatność. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów