Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, dnia 06.02.2023 zamówiłem przedmiot, z początku kontakt ze sprzedawcą był dobry, po pewnym czasie sprzedawca zaczął nie odpisywać, zadeklarował iż wysłał paczkę, lecz w aplikacji inpost nie posiadam takowej, sprzedawca nie odbiera telefonu, co zrobić w takiej sprawie? Proszę bardzo o pomoc!
@Client:107298411 Cześć. 🙂 Sprzedający na Allegro Lokalnie ma 7 dni na wysłanie towaru. Jeśli pojawią się jakieś problemy, to rozpocznij dyskusję: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE
Zakładaj dyskusję, inaczej nie odzyskasz środków.
@Client:107298411 A minął czas na wysyłkę? > poczekaj 7 dni i dopiero potem zacznij działać > wg tego co napisałeś mija dopiero 4-ty dzień
Sprzedający deklarował iż wysłał paczke, ale nie dostałem powiadomienia na maila ani na numer telefonu, gdy zapytałem o wysłanie numeru przesyłki, nie dostałem odpowiedzi od tamtego czasu.
@Client:107298411 To, że deklarował nie znaczy, że wysłał > może mu coś wypadło > ma 7 dni > może coś innego załatwia > poczekaj te 7 dni i dopiero wtedy zaczynaj dyskusję > masz przycisk "problem z zamówieniem"
Mogę założyć dyskusje jak mam jakie kolwiek podejrzenia, nue muszę czekać 7 dni i mogę już teraz poprosić sprzedakącego o numer nadania?
@Client:107298411 Możesz tylko po co? > jest piątek wieczór > sobota i niedziela > wolna od odpowiadania > i tak musisz czekać do poniedziałku > jak chcesz pisać na pusto to proszę bardzo > a akurat w poniedziałek będzie 7-my dzień.
Dyskusję możesz otworzyć zawsze ale jak wspomniał @Ziolko39 weekend to ludziska mają prywatne sprawy a czas odpowiedzi w dyskusji nie biegnie więc te 24 h zacznie liczyć od momentu wysłania zapytania z przerwą 2 dni domagaj się natomiast nr nadania paczki chyba że dostaniesz ją w poniedzialek i sprawa się wyjaśni
Nie wiem czy z lokalnie pojawiają się w aplikacji.