Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Mam taką sytuację. Kupuję od sprzedawcy jakiś przedmiot. W chacie uzgadniam, że zapłata będzie bezpośrednio na jego konto bankowe. Allegro po 5 dniach anuluje zamówienie, ponieważ nie korzystałem z payu i informuje o tym osobnym mailem. Pytanie czy w takiej sytuacji obowiązuje mnie program ochrony kupującego? Zamówienie ma status anulowane i nie można już z nim nic zrobić w zakładce kupione.
@xyz96 To Ty jeszcze nie wiesz, że możesz zadać jedno pytanie trzem konsultantom i mieć sporą szansę na otrzymanie trzech różnych odpowiedzi?😏
I to nie tylko na allegro tak się dzieje.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Sądzę że tylko jeden tu może zostać(albo został) konsultantem, wyrocznią itd
Dziś otrzymałem kolejną odpowiedź od pracownika allegro. Mam nadzieję, że komuś pomoże. Mi przynajmniej rozjaśniło sytuację. Szkoda tylko, że nie ma o tym nigdzie napisane oficjalnie. Wiadomość od pracownika allegro:
Dzień dobry,
dobrze, że napisał Pan do mnie w tej sprawie 🙂
Oczywiście w takiej sytuacji wystarczy, że prześle Pan do mnie potwierdzenie wpłaty, a wówczas będzie Pan miał możliwość wypełnienia wniosku o rekompensatę z POK w wersji offline. Dyskusji niestety nie będzie można otworzyć.
Jeśli chciałby Pan wypełnić wniosek o POK, proszę o podanie numeru oferty oraz o załączenie potwierdzenia płatności.
W razie pytań, służę pomocą.
Pozdrawiam
// Marta Przybylska
Zespół Allegro
Wygląda na to, że każdy pracownik pisze co innego. Jeden, że nie można skorzystać z POK na Lokalnie po wpłacie bezpośredniej, inny, że można. Pewnie działa to tak, że po wpłacie poza Allegro Finanse wniosku do POK wypełnić nie można i wielu kupujących odchodzi z kwitkiem, ale jak się temat poruszy publicznie, jak się przyciśnie, to nagle okazuje się, że jednak istnieje możliwość wypełnienia wniosku offline 🙂
Wczoraj zamieszczone były dwa wątki tutaj na ten temat, były cytowane wypowiedzi pracowników serwisu.