Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Mam taką sytuację. Kupuję od sprzedawcy jakiś przedmiot. W chacie uzgadniam, że zapłata będzie bezpośrednio na jego konto bankowe. Allegro po 5 dniach anuluje zamówienie, ponieważ nie korzystałem z payu i informuje o tym osobnym mailem. Pytanie czy w takiej sytuacji obowiązuje mnie program ochrony kupującego? Zamówienie ma status anulowane i nie można już z nim nic zrobić w zakładce kupione.
@xyz96 To Ty jeszcze nie wiesz, że możesz zadać jedno pytanie trzem konsultantom i mieć sporą szansę na otrzymanie trzech różnych odpowiedzi?😏
I to nie tylko na allegro tak się dzieje.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Sądzę że tylko jeden tu może zostać(albo został) konsultantem, wyrocznią itd ![]()
![]()
Dziś otrzymałem kolejną odpowiedź od pracownika allegro. Mam nadzieję, że komuś pomoże. Mi przynajmniej rozjaśniło sytuację. Szkoda tylko, że nie ma o tym nigdzie napisane oficjalnie. Wiadomość od pracownika allegro:
Dzień dobry,
dobrze, że napisał Pan do mnie w tej sprawie 🙂
Oczywiście w takiej sytuacji wystarczy, że prześle Pan do mnie potwierdzenie wpłaty, a wówczas będzie Pan miał możliwość wypełnienia wniosku o rekompensatę z POK w wersji offline. Dyskusji niestety nie będzie można otworzyć.
Jeśli chciałby Pan wypełnić wniosek o POK, proszę o podanie numeru oferty oraz o załączenie potwierdzenia płatności.
W razie pytań, służę pomocą.
Pozdrawiam
// Marta Przybylska
Zespół Allegro
Wygląda na to, że każdy pracownik pisze co innego. Jeden, że nie można skorzystać z POK na Lokalnie po wpłacie bezpośredniej, inny, że można. Pewnie działa to tak, że po wpłacie poza Allegro Finanse wniosku do POK wypełnić nie można i wielu kupujących odchodzi z kwitkiem, ale jak się temat poruszy publicznie, jak się przyciśnie, to nagle okazuje się, że jednak istnieje możliwość wypełnienia wniosku offline 🙂
Wczoraj zamieszczone były dwa wątki tutaj na ten temat, były cytowane wypowiedzi pracowników serwisu.