Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć,
Pierwszy raz chyba korzystam ze społeczności więc przepraszam jeżeli coś nie tak zrobię:)
Od bardzo długiego czasu szukałem konkretnego routera. Przeprowadziłem się poza miasto i z racji pracy zdalnej walczę o każdy MB. Na ten a nie inny model zdecydowałem się dla jego funkcji, tzn skanowanie sieci ale głownie na możliwość ustawienia priorytetu danej wieży.
Na allegro lokalnie znalazłem w końcu używany. Po otrzymaniu, okazało się że brakuje danych do konfiguracji czy hasła do WiFi przez który się paruje go z aplikacją by znaleźć odpowiednie ustawienie. Napisałem do sprzedawcy, ten odpisał w skrócie skoro włożysz kartę i działa to jest ok i zwrotu nie przyjmę. Piszę do Niego, tak ale ten router kupiłem wyłącznie dla jego funkcjonalności i ustawień a bez tego jest dla mnie bezużyteczny.
Jest to router zewnętrzny, miał wisieć na elewacji. Bez tych ustawień nie mogę w razie czego nawet go zresetować, nie wiem czy jestem połączony z 4g i w jakich agregacjach. Jak kartę z pinem włożę to nigdy go nie wpiszę bez tego. Nie wspomnę o trybach pracy, DHCP, zakresie IP i wielu funkcjach. Ba nawet producent napisał na stronie że 5G będzie działało dopiero po aktualizacji(jest dostępna), niestety tego też nie zrobie bo do WebUI nie wejdę. Po bataliach ze sprzedającym zgłosiłem sprawę do POK gdzie wypłata zostało odrzucona a Pani piszę, że mogę go sobie odprzedać. I co mam też zataić informacje o wadze produktu i wrzucić na Allegro lokalnie bo to przejdzie i nikt nic z tym nie zrobi? Zostałem zrobiony na czarno przez sprzedającego i jeszcze POK. Mowa tutaj o normalnej funkcjonalności urządzenia bez tego jest mniej wart jak najtańszy jaki bym znalazł. To tak jakbym sprzedał komuś telefon i nie dał hasła, skoro dzwoni to dzwoni po co funkcje.
@Sangokou To są szczególy techniczne z którymi powinieneś sobie poradzić, to żaden powód do zwrotu.
Sprzedający powinien dołączyć do routera instrukcję, ale nawet jesli nie dał to znajdziesz ją w sieci.
Hasła dotychczasowego nie powinien udostępniać, to jego hasło. Powinieneś najpierw zrestować router.
Standartowe hasło fabryczne jest w instrukcji a czasem na spodzie routera na tabliczce. Często jest to admin albo 0000. Gdy się już zalogujesz ustawiasz hasła własne.
Mam nadzieję że trochę pomogłem.
Hej,
Niestety nie. Operator od którego jest router sam daje dane i dorzuca w instrukcjach czy naklejce. W sieci od producenta są defaultowe ale nie działają. Oczywiście reset do ustawień fabrycznych robiłem ale loginu i hasła nie mam.
A hasło do Wifi było na naklejce z tyłu rządzenia i jej nie ma.
Latam po forach od ostatnich kilku dni, od producenta po operatora. Sprawdzane na milion sposobów ale bez tych danych nie wejdę.
Jeżeli brakuje podstawowych czy defaultowych haseł po resecie fabrycznym nie jest to szczegół techniczny tylko mocno ograniczona funkcjonalność urządzenia. W moim przypadku to była cecha dla której kupiłem go.
@Sangokou No to napisz w dyskusji że sprzedać nie możesz i nie powinieneś ponieważ nie ma możliwości odblokowania routera. Prawdopodobnie dostaniesz zwrot wpłaty a z routerem będziesz się bawił dalej. Ten reset to może trzeba przytrzymać kilka sekund, powinien się wykasować.
Zaraz, zaraz ty mu wkładasz kartę sim? Kartę sim musisz włożyć własną, z własnymi danymi, nie możesz przecież dalej jechać na konto sprzedającego. On nawet karty nie wyjął?
Dziękuję za chęć pomocy.
Zgadza się, reset dokładnie 15 sek trzeba trzymać. Mam sporą wiedzę na ten temat mimo wszystko dzięki.
Uwierz testowałem wszystko na milion sposobów, rozmawiałem z kilkoma osobami. Oczywiście to napisałem w dyskusji a mimo wszystko z POK przyszła wiadomość że wypłata odrzucona bo działa i mogę go sobie odsprzedać. Odpisałem na maila wyjaśniając ponownie wszystko może się uda.
@Sangokou Wygląda na to że oni też mają sporą wiedzę 😁
@Sangokou Co to za router?
@Sangokou I co to za operator? Gsm czy Wifi