Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam problem ze sprzedającym, zakupiłem towar zapłaciłem a sprzedający zwleka z dostarczeniem mimo tego że to towar wirtualny który powinien dotrzeć do mnie w ciągu 5 minut, od 5 dni próbuje uzyskać dostęp do produktu, sprzedający odpisuje raz na kilka moich wiadomości, myślałem nad zadzwonieniem bezpośrednio pod nr podany w e-mail ale z drugiej strony nie chce ingerować po za Allegro, niewiem co robić...
@Beata_1752 Otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE zgłoś problem i następnego dnia poproś tam o interwencję pracownika Allegro. Sprzedający ma obowiązek udzielić wyjaśnień w Dyskusji i ma obowiązek wydać towar lub oddać pieniądze. Gdyby to nie rozwiązało problemu, po 14 dniach zamknij Dyskusję Jako nierozwiązaną i złóż wniosek o zwrot wpłaty z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy.
Na przyszłość staraj się kupować na zwykłym allegro ,to AL nie ma dobrej marki .To taka piaskownica gdzie można znaleźć sprawne grabki jak i psie g.....o .
Człowiek uczy się na błędach, po za tym dziecko wybierało. Ja nigdy na Allegro problemów nie miałem