Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupiłam przedmiot na allegro lokalnie, sprzedający po 4 dniach roboczych w końcu postanowił wysłać owy przedmiot. W opisie koszt wysyłki InPost był 11.99, dzisiaj dostałam smsa że koszt wysyłki niestety jest większy bo podrożało na 18.99. Kto powinien ponieść dopłatę ? Czy sprzedający nie powinien monitorować kosztów dostawy ? @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@olcia1775 Sprzedający nie ma prawa wymagać od Ciebie dopłaty do kosztów wysyłki. Źle ustawione koszty to jego problem, nie Twój.
Dokładnie takie jest też moje zdanie
Po sprzedaniu nie powinien się domagać dodatkowych kosztów wysyłki ale na AL sprzedają prywatni sprzedajacy i możliwe że się pomylił. proponuje się dogadać>najlepsze rozwiązanie.
Ta pani sprzedaje jak firma nie prywatna osoba.
Upewnij się, że sms na pewno pochodzi od sprzedającego.
Ostatnio pełno różnych wyłudzeń na różne dopłaty, przekierowania czy weryfikacje konta.
To jest numer tej pani ci sprzedaje. Jednak poinformowałam ja iż jako sprzedająca to ona powinna monitorować koszty dostawy zwłaszcza że ta pani widnieje jako firma . Dostałam odpowiedź że ona mnie tylko poinformowała. Szkoda że od piątku cisza była z jej strony, dopiero na moje interwencje raczyła wysłać przedmiot wczoraj