anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sprzedający nic nie wie o wystawionym przedmiocie, który kupiłem, jak odzyskać wpłatę?

MAMY ROZWIĄZANIE!
Khreschatyk
#8 Zapaleniec#

Witam,
W dniu 17 września zakupiłem ekspres kapsułkowy na Allegro Lokalnie
https://allegrolokalnie.pl/oferta/espresso-inissia-ekspres-do-kawy-na-kapsulki-nowy
Ponieważ upłynęło już dość sporo czasu (1,5 tygodnia), a dostawy wciąż nie ma, skontaktowałem się ze sprzedającym na podany w ogłoszeniu nr telefonu. Odebrała osoba o imieniu i nazwisku zgodnym z danymi ujętymi w mailowym potwierdzeniu płatności (BLIK). Jednakże - jak poinformowała - nic nie wie ani o transakcji, ani o jej przedmiocie.
Czy może być to oszustwo poprzez włamanie się na konto sprzedającego i wystawienie fikcyjnego przedmiotu?
Jeśli tak, to w jaki sposób mogę odzyskać wpłaconą kwotę?
Pozdrawiam,
Paweł

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9
komis-bell
#21 Demiurg#

@Khreschatyk Czy zakup widnieje w tej zakładce?
https://allegrolokalnie.pl/konto/oferty/kupione
Jeśli tak to kliknij 'zgłoś problem z zakupem' i tam poproś o wyjaśnienia.

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
Khreschatyk
#8 Zapaleniec#

Witam,
uprzejmie dziękuję za wskazówkę. Wysłałem monit - adresat ma czas do jutra na odpowiedź. Jak jednak sądzę, monit trafił do niczego nieświadomej osoby, do której wcześniej byłem się dodzwoniłem. Kolejnym krokiem będzie formalne zwrócenie się (w dniu następnym) o pomoc do Allegro.
Pozdrawiam

oznacz moderatorów
komis-bell
#21 Demiurg#

@Khreschatyk Możliwe, że tak właśnie było. 😕
Nie mniej sprawę najlepiej załatwić drogą formalną tak aby wszystko było "na papierze".

oznacz moderatorów
Khreschatyk
#8 Zapaleniec#

Dziękuję!
🙂

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Khreschatyk bardzo możliwe, że sprzedający zapomniał, że ma to ogłoszenie, ponieważ zostało wystawione ponad 2 lata temu. Nie martw się, odzyskasz wpłatę, jest na saldzie Allegro Finanse sprzedającego. 
W tej sytuacji najlepiej abyś porozumiał się ze sprzedającym jak zwróci wpłatę, w razie czego może się z nami skontaktować i pomożemy to zrobić. Gdybyś miał problemy z porozumieniem się ze sprzedającym, załóż proszę dyskusję. Po 24h, możesz w niej poprosić o naszą pomoc. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
kaliszaneczka-x
#15 Entuzjasta#

A nie może po prostu kliknąć "zwróć wpłatę"? Czy nieaktywowane wypłaty blokują zwrot systemowy?

oznacz moderatorów
Khreschatyk
#8 Zapaleniec#

Serdecznie dziękuję za Państwa porady.
2 lata - nie zwróciłem na to uwagi, a stawia to sprawę w zupełnie innym świetle. Zwrócę się do sprzedawcy o sprawdzenie swojego konta do wypłat oraz ewentualnej możliwości "zwrot wpłaty".

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@kaliszaneczka-x dopytałam i potwierdzam, nie trzeba mieć aktywnych wypłat, aby zlecić zwrot, to ułatwi sprawę 😉 Dzięki, że zwróciłaś na to uwagę, edytowałam moją wiadomość, żeby nie wprowadzać zamieszania. 
@Khreschatyk jeśli sprzedający będzie miał problemy to najlepiej, żeby się z nami skontaktował pomożemy wykonać ten zwrot 🙂 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Khreschatyk
#8 Zapaleniec#

Dziękuję :-)))))))

oznacz moderatorów