Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
W dniu 17 września zakupiłem ekspres kapsułkowy na Allegro Lokalnie
https://allegrolokalnie.pl/oferta/espresso-inissia-ekspres-do-kawy-na-kapsulki-nowy
Ponieważ upłynęło już dość sporo czasu (1,5 tygodnia), a dostawy wciąż nie ma, skontaktowałem się ze sprzedającym na podany w ogłoszeniu nr telefonu. Odebrała osoba o imieniu i nazwisku zgodnym z danymi ujętymi w mailowym potwierdzeniu płatności (BLIK). Jednakże - jak poinformowała - nic nie wie ani o transakcji, ani o jej przedmiocie.
Czy może być to oszustwo poprzez włamanie się na konto sprzedającego i wystawienie fikcyjnego przedmiotu?
Jeśli tak, to w jaki sposób mogę odzyskać wpłaconą kwotę?
Pozdrawiam,
Paweł
@Khreschatyk Czy zakup widnieje w tej zakładce?
https://allegrolokalnie.pl/konto/oferty/kupione
Jeśli tak to kliknij 'zgłoś problem z zakupem' i tam poproś o wyjaśnienia.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Witam,
uprzejmie dziękuję za wskazówkę. Wysłałem monit - adresat ma czas do jutra na odpowiedź. Jak jednak sądzę, monit trafił do niczego nieświadomej osoby, do której wcześniej byłem się dodzwoniłem. Kolejnym krokiem będzie formalne zwrócenie się (w dniu następnym) o pomoc do Allegro.
Pozdrawiam
@Khreschatyk Możliwe, że tak właśnie było. 😕
Nie mniej sprawę najlepiej załatwić drogą formalną tak aby wszystko było "na papierze".
Dziękuję!
🙂
@Khreschatyk bardzo możliwe, że sprzedający zapomniał, że ma to ogłoszenie, ponieważ zostało wystawione ponad 2 lata temu. Nie martw się, odzyskasz wpłatę, jest na saldzie Allegro Finanse sprzedającego.
W tej sytuacji najlepiej abyś porozumiał się ze sprzedającym jak zwróci wpłatę, w razie czego może się z nami skontaktować i pomożemy to zrobić. Gdybyś miał problemy z porozumieniem się ze sprzedającym, załóż proszę dyskusję. Po 24h, możesz w niej poprosić o naszą pomoc.
A nie może po prostu kliknąć "zwróć wpłatę"? Czy nieaktywowane wypłaty blokują zwrot systemowy?
Serdecznie dziękuję za Państwa porady.
2 lata - nie zwróciłem na to uwagi, a stawia to sprawę w zupełnie innym świetle. Zwrócę się do sprzedawcy o sprawdzenie swojego konta do wypłat oraz ewentualnej możliwości "zwrot wpłaty".
@kaliszaneczka-x dopytałam i potwierdzam, nie trzeba mieć aktywnych wypłat, aby zlecić zwrot, to ułatwi sprawę 😉 Dzięki, że zwróciłaś na to uwagę, edytowałam moją wiadomość, żeby nie wprowadzać zamieszania.
@Khreschatyk jeśli sprzedający będzie miał problemy to najlepiej, żeby się z nami skontaktował pomożemy wykonać ten zwrot 🙂
Dziękuję :-)))))))