Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Mam pewien problem. Dnia 13 grudnia zakupiłem laptopa w całkiem atrakcyjnej cenie, gdy przelałem pieniądze przestałem mieć kontakt z sprzedającym. Po 3 dniach sprzedający wysłał paczkę, również mnie nie informując.
Gdy paczka przyszła okazało się, że laptop jest uszkodzony oraz nie zgodny z opisem.
Wcześniej sprzedający podał mi numer konta oraz swoje dane na jakie mam przelać kwotę - zapewnił, że im szybciej dotrą pieniądze, tym szybciej wyśle produkt.
Sprzedający w nocy się odezwał, że to nie możliwe, że produkt jest uszkodzony, ponieważ w jego rękach był w super stanie.
Co mam zrobić w takiej sytuacji ? Chciałem, założyć dyskusję, lecz transakcja nie została wykonana poprzez Allegro Finanse i nie mogę tego dokonać. Mam potwierdzenie przelewu z tytułem aukcji oraz jego numerem.
Proszę o pomoc !
@TempoBinarne Wszystko wina 13-go. Oczywiste że Ci nie wymieni towaru Sprzedający Lokalnie, ponieważ miał tylko jeden taki laptop.
Resztę spraw pomogą załatwić pracownicy allegro jak wrócą do pracy po weekendzie.
@__RPM_ No tak ten słynny 13..
Towaru nie wymieni, ale na zwrot kosztów z jego strony też się nie zapowiada.
@TempoBinarne a dlaczego nie płaciłeś przez Allegro Finanse? Sprzedający prywatny czy firma? Allegro tu Ci nie pomoże bo transakcja odbyła się poza serwisem.
@TempoBinarne Tu rozpocznij dyskusję ze sprzedającym
https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a
Nieważne że płatność była poza serwisem- jest to dopuszczalne.
Jak już pisałem nie mogę rozpocząć dyskusji z sprzedającym bo nie płaciłem poprzez Allegro finanse i jedynie co mi wyskakuje to "Anuluj płatność"
@TempoBinarne A ja też ci pisałem że to nieważne. Masz potwierdzenie przelewu i to jest dowód zapłaty.
Wejdź w link który ci podałem i wypełnij formularz.
Jeżeli dokonałeś zakupu na Allegro a zapłaciłeś poza Allegro nie zamyka to Twojej drogi do roszczeń i ochrony kupującego. W takim przypadku tylko płatność odbyła poza więc wszystko zobowiązuje a przelewy są dopuszczalne. Oczywiście od razu zgłoś do pomocy Allegro sprawę i oni otworzą dyskusję, w załączniku dodaj korespondencję ze sprzedającym jeżeli była poza Centrum Wiadomości oraz potwierdzenie przelewu.
@TempoBinarne W takiej sytuacji nie otworzysz Dyskusji ze sprzedawcą, ale możesz poprosić o pomoc Allegro przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...
Odeślij sprzedawcy sprzęt w ramach reklamacji z rękojmi. Jeżeli nie otrzymasz zwrotu środków, po 14 dniach od zakupu możesz wystąpić z wnioskiem o ich zwrot z Programu Ochrony Kupujących. Nie wypełnisz jednak standardowego wniosku, dostępnego na stronie Allegro, tylko po kontakcie z serwisem otrzymasz możliwość jego wypełnienia offline. Kontaktuj się tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=6464910c-6c94-4a98-8205-c92e3ce82158&subjectId=460985e0-b...
Poniżej info jakie otrzymał inny kupujący od Allegro w podobnej sprawie;
Dzień dobry,
dobrze, że napisał Pan do mnie w tej sprawie
Oczywiście w takiej sytuacji wystarczy, że prześle Pan do mnie potwierdzenie wpłaty, a wówczas będzie Pan miał możliwość wypełnienia wniosku o rekompensatę z POK w wersji offline. Dyskusji niestety nie będzie można otworzyć.
Jeśli chciałby Pan wypełnić wniosek o POK, proszę o podanie numeru oferty oraz o załączenie potwierdzenia płatności.
W razie pytań, służę pomocą.
Pozdrawiam
// Marta P.
Zespół Allegro
Hej @TempoBinarne, w tej sytuacji wypełnij proszę ten formularz. Na pewno pomocne będzie udokumentowanie uszkodzeń (zdjęcia) oraz wskazanie, co konkretnie było niezgodne z ofertą w zakupionym przez Ciebie sprzęcie.