anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sprzedający nie może wysłać zakupionego przedmiotu bo pieniądze utknęły na koncie PayU

MAMY ROZWIĄZANIE!
wapcom
#7 Wielbiciel#
Zakupione od MAX30MAX30 z dnia 08 Kwietnia 2022, 15:59

Sprzedający widzi w historii operacji pozycje "anulowanie wypłaty środków PayU".

Jednocześnie ma informację w ustawieniach wypłat "Wypłaty nieaktywne". 

W jaki sposób mogę otrzymać z powrotem te pieniądze - chciałbym anulować tą wpłatę i dokonać zakupu za pobraniem.

 

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7
LEW433
#21 Demiurg#

Coś mało ścisłości w tym co piszesz, jaki masz status płatności?

oznacz moderatorów
wapcom
#7 Wielbiciel#

Status płatności mam "zakończona".

Sprzedający widzi te pieniądze u siebie w "Środki i historia operacji".

W sekcji "Środki" ma  kwotę mojej wpłaty i status "wypłaty nieaktywne".

W historii operacji ma 3 pozycje:

1. wpłata PayU (moja)

2. wypłata środków PayU (nieudana)

3. anulowanie wypłaty środków PayU

Jak rozumiem z rozmowy, nie udało mu się aktywować konta do wypłat mimo że jak twierdzi zrobił wszystko poprawnie.

Chciałbym żeby w takiej sytuacji pieniądze wróciły do mnie a wtedy dokonam tego zakupu za pobraniem.

Pytanie jest w jaki sposób może mi w tej sytuacji zwrócić pieniądze które tkwią na jego koncie w Allegro finanse.

Napisał mi że próbował uzyskać pomoc jako sprzedający ale bez skutku.

oznacz moderatorów
Client:44052296
#21 Demiurg#

@wapcom a na jakim allegro kupiłeś lokalnie czy zwykłe?

Na lokalnie może jedynie zwrócić przelewem na konto jakie mu podasz. Na zwykłym może zwrócić poprzez allegro finanse.

Sprzedawca pewnie błędne konfiguruje dane do wypłat.

oznacz moderatorów
wapcom
#7 Wielbiciel#

Na Allegro lokalnie.

Czyli sprzedający z poziomu Allegro nie przeleje bo to "Allegro lokalnie", a od siebie z banku też nie bo pieniądze tkwią na Allegro z powodu tego że ma nieaktywne wypłaty?

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

A co kupującego interesuje że sprzedający ma zamrożone środki, to problem sprzedającego, ma czas na wysyłkę i jeżeli nic nie zmienił w ofercie jest to 7 dni i jeżeli nie wysłał to kupujący otwiera dyskusję i tam domaga się wysyłki albo zwrotu środków, allegro w tym pomoże:  https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE

oznacz moderatorów
Halfrunt
#18 Luminarz#

Może moderatorów zapytamy.  @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@wapcom Z sytuacji, którą opisałeś wynika, że sprzedający ma nieaktywne wypłaty PayU, dlatego jeśli ma problemy podczas weryikacji najlepiej będzie jeśli skontaktuje się z nami przez ten formularz.

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów