Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Kupiłem używany laptop od osoby prywatnej na allegro lokalnie. W ogłoszeniu sprzedawca zaznaczył że laptop jest w bardzo dobrym stanie, że termopady wraz z pastą były wymieniane oraz że laptop jest gotowy do pracy. W dniu kiedy laptop dotarł, zrobiłem kilka testów w programach do testowania pracy laptopa. Laptop się przegrzewa osiąga temperatury pow. 90, temperatura na nieobciążonym procesorze skacze samoistnie od 55 do 79 stopni. Dodatkowo głośniki bardzo ale to bardzo źle grają. Po zgłoszeniu problemu sprzedającemu ten posądził mnie o celowe zniszczenie oraz że on nie ma obowiązku przyjąć ani zwrotu ani reklamacji więc otworzyłem dyskusję prosząc allegro o pomoc. Dziś sprzedający napisał żebym wysłał jemu laptop na swój koszt a on sprawdzi jego działanie po raz kolejny pomawiając mnie o celowe lub niecelowe jego uszkodzenie. Dodam że w dyskusji załączyłem zdjęcia z wykazanymi temperaturami oraz wykazanym problemem/błędem z procesorem, który został wyłapany przez program diagnostyczny.
W związku z tym że sprzedający ciągle mnie pomawia o uszkodzenie laptopa jak Ja mam się zabezpieczyć przed jego "opinią reklamacyjną" gdyż mam obawy że to on będzie chciał wykazać mi jakieś uszkodzenie byle by odrzucić reklamację. @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Składasz reklamację i sprzedający ma prawo żądać odesłania Laptopa w celu rozpatrzenia reklamacji, nie wyślesz odrzuci reklamację. Zrób zdjęcia dokumentację i odeślij,
Ja rozumiem obowiązek odesłania laptopa do sprzedającego w celu jego sprawdzenia. Obawiam się jednak o jej rzetelność. Podam przykład. Jak mam zabezpieczyć się przed tym że sprzedający rozkręci laptopa i stwierdzi jego uszkodzenie (powstałe przed zakupem) i przekieruje winę na mnie. Ciągłe pomawianie mnie o uszkodzenie laptopa nie zbliża nas do polubownego załatwienia sprawy, zresztą sądzę że on również może nie posiadać wiedzy co zostało uszkodzone a odrzuci byle by odrzucić gdyż osoba z Allegro kazała ustosunkować się do reklamacji....( Choć wcześniej zapierał się że on nie ma takiego obowiązku). Z tego co zrozumiałem, jako że sprzedający odniósł się do reklamacji zwrot środków z AP już się nie należy poprawcie mnie jeśli się mylę.
@marcin_ostr93 zawsze możesz dać na serwis zapłacić przykładowo 100zł za diagnostykę i masz dla allegro co za ile ma być naprawione do ap
Nagrałem film jak testuję laptopa, wyłączam, pakuję oraz wysyłam wsadzając do paczkomatu. Następnego dnia oczywiście sprzedający napisał że nagle wyjeżdża za granicę na tydzień i że laptopa sprawdzi po powrocie. Coraz bardziej udowadnia że moje obawy co do odsyłania laptopa się sprawdzają. Kto normalnie pisze dziś żeby go wysłać, a dzień później że wyjeżdża za granicę... Jak dla mnie sprawa coraz bardziej śmierdzi..
@marcin_ostr93 nie da się jak odrzuci reklamację to możesz wywalczyć swoje w sądzie kupiłeś od osoby prywatnej nie chroni cię ustawa konsymencka sprawy roszczeń między wami reguluje kodeks cywilny. Zostanie skorzystać z ap. Skłądasz reklamację z tytułu rękojmi masz 2 lata na to o ile w ofercie nie napisał że wyłącza rękojmię.