Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedający twierdzi, że nie ma sprzedawanego produktu i proponuje zwrot kosztów, ale pisze, że nie ma saldo na koncie do dokonania zwrotu bezpośredniego i prosi o dodatkowe dane [numer konta/telefonu]
Czy mam powód by podejrzewać, że to oszust?
Jak mogę odzyskać pieniądze?
Raczej nie. Wypłaty z automatu wychodzą rano i jak nic do tej pory nie sprzedał to może tak być. Tylko nie wiem na co ten telefon, sam numer konta powinien wystarczyć. Jeśli to allegro główne to możesz mu powiedzieć że dodano opcje wpłaty na zwrot. I postępując normalnie jak przy zwrocie przez allegro na koniec ma możliwość wpłaty pieniędzy na zwrot.
Na Allegro Lokalne jak sprzedajacy już wypłacił to podaj mu nr konta bankowego, niech Ci zwróci> allegro tak dopuszcza zwrot.
Jak ktoś rzadko coś sprzedaje to zwykle nie ma środków na zwrot przez allegro i wtedy zawsze najlepiej poprosić o numer konta i zrobić przelew.