anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Telefon w ratach

Piotr11x
#7 Wielbiciel#
  • Witam,
    Kupiłem telefon na allegro lokalnie od sprzedawcy który zataił przede mną że telefon jest objęty ratami. Od zakupy telefonu minęło już ponad 180 dni. Czy jest jakaś możliwość pociągnięcia go do odpowiedzialności?

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

kostas11
#21 Demiurg#

@Piotr11x a zablokowali Ci telefon, napisz mu reklamację niech spłaci do końca bo odeślesz na reklamację i zażądasz zwrotu kasy 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Piotr11x
#7 Wielbiciel#

Aktualnie to mam kontakt z nim i spłaca ale co miesiąc przypominanie i widzenie komunikatów o "możliwości zablokowania telefonu" mnie nie zadawala. Nie jestem jego księgową by mu o tym przypominać.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

To już sam podejmij decyzję co chcesz z tym zrobić!

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Piotr11x jak masz kontakt z gościem i nie wali ściemy, możesz używać, jak zablokują, zgłoś się do allegro oni dają wsparcie 2 lata od zakupu, więc jak Cie oleje sprzedawca za rok to kasę zwróci Ci allegro 😄

A jak Ci to nie pasi złóż reklamację 🙂  poproś allegro o rozpoczęcie dyskusji i działaj 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Piotr11x Najlepiej to otwórz dyskusję i złóż tam reklamacje-opisz problem, będzie ostro bo już takie przypadki tu były i nie są to łatwe tematy: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE

oznacz moderatorów

Piotr11x
#7 Wielbiciel#

Pomimo upłynięcia 180 dni można otworzyć dyskusję?

oznacz moderatorów

luk659
#7 Wielbiciel#

Można przez 6 miesięcy.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Masz 2lata na otwarcie dyskusji.

oznacz moderatorów

luk659
#7 Wielbiciel#

Jak kupujesz nowy przedmiot na allegro to tak, na allegro lokalnie masz 6 miesięcy.

Albo akurat u mnie tyle pokazuje nie wiedzieć czemu.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Tak, na AL masz 180dni.