Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłam na allegro lokalnie wygrałam licytację, po wszystkim dokonałam płatności i zerknęłam na konto sprzedawcy a tu nagle "konto zawieszone" teraz nie bardzo wiem o co chodzi czy zakupiony towar do mnie dotrze czy nie, czemu jest zawieszony ? Czy można to jakoś sprawdzić ?
@wiosna03 Jeśli zapłaciłaś, sprzedawca ma obowiązek wysłać towar mimo zawieszenia konta, ale w takich przypadkach niestety pojawiają się problemy. Poczekaj, kontaktuj się z nim, a jeśli to nie pomoże, otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE i poproś tam o pomoc pracownika Allegro, który odpowiednio zmotywuje sprzedawcę.
Jeżeli mimo to nie otrzymasz towaru lub zwrotu wpłaty, wystąp po 14 dniach o jej zwrot z Programu Ochrony Kupujących - Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia
Gdyś napotkała na problem z otwarciem sporu lub wypełnieniem wniosku do POK, pisz do Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=d8143baa-4f1d-48b1-9dc1-e76e40a5fc38&subjectId=4c2c4428-a...
Dziękuję za wyczerpująca odpowiedz, mam nadzieję że te informacje mi się nie przydadzą
Na przyszłość unikaj okazjonalnych ofert na AL ,często pod taką przykrywką kryje się przykra rzeczywistość a ty stajesz się ofiarą tej okazji.
@wiosna03 Blokada konta nie zwalnia sprzedającego z obowiązku wywiązania się z transakcji. Czy kontaktowałaś się z nim w sprawie swojego zamówienia?
@wiosna03 Wystawił, kupiłaś, ma obowiązek wysłać.
Tak , mówi że wyśle, mnie przeraził fakt że konto nagle zawieszone poczekam kilka dni i będę działać.