Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, wygrałem licytację za pośrednictwem allegro lokalnie o bardzo wysokiej wartości. Sprzedający początkowo był niechętny do wysyłki (liczył na kilka procent więcej?) jednak koniec końców wykonałem przelew 18.11 za pośrednictwem allegro i uzgodniliśmy formę wysyłki jako kuriera. Sprzedający obiecał wysyłkę 19.11, 20.11 wysłał wiadomość informując, że niestety nie udało mu się nadać paczki (kurier nie miał terminu) i zamówił go na poniedziałek. I po tej wiadomości kontakt się urwał, nie mam odpowiedzi na SMSy, czat allegro lokalnie, w telefonie automatyczna sekretarka... Dzisiaj otworzyłem dyskusję i zastanawiam się czy jest coś jeszcze co mogę/powinienem zrobić? Martwię się, ponieważ chodzi o znaczącą kwotę i czas działa na moją niekorzyść, kiedy powinienem powiadomić np. policję o sprawie? Będę wdzięczny za odpowiedź!
@Client:91926609 Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy. Gdy Dyskusja nie przyniesie rozwiązania, po 14 dniach od zakupu wypełnij prosty wniosek o zwrot wpłaty z Programu Ochrony Kupujących. Wnioski są rozpatrywane średnio w czasie 7 dni. Nie musisz zgłaszać sprawy na policję.
https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia
Rozumiem, dziękuję - a co w sytuacji kiedy wartość przedmiotu znacznie przekracza 10tys zł?
POK działa do 10 tys zł, więc nie skorzystasz z programu. Będziesz musiał zgłosić sprawę na policję i sam dochodzić zwrotu środków. Podziwiam odwagę, jeśli kupujesz na Allegro przedmioty tej wartości i płacisz z góry.
Dzięki, to pocieszające, jednak wartość przedmiotu jest ponad dwukrotnie większa, stąd moje obawy 😕
@Client:91926609 Musiałeś mieć duże zaufanie żeby zapłacić tyle kasy bez gwarancji. Zbieraj dowody w razie zgłoszenia na Policję.