Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W dniu wczorajszym dokonała wpłaty na zakup torebki na Allegro lokalne. Dzisiaj zadzwoniłam pod podany numer przy ofercie numer telefonu i dowiedziałam się,że żadna taka oferta nie była zgłaszana. Próbuję wypełnić formularz reklamacji, ale niestety numer który podaję, jako tytuł wpłaty ( rozumiem, ze jest to numer zamówienia) nie jest akceptowany przez formularz . Nie ma możliwości telefonicznego zgłoszenia problemu.Co mam zrobić aby oddzyskać wplatę
Jaka to była wpłata? Przez Allegro, czy bezpośrednio na konto sprzedawcy? Towar jest tu; https://allegrolokalnie.pl/konto/oferty/kupione ?
Jeśli nie ma tam torebki, zakup był poza Allegro. Jeśli jest torebka, otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE i poproś w tam o pomoc pracownika Allegro.
Po 14 dniach od zakupu możesz złożyć wniosek o zwrot wpłaty z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia
Warunkiem jest obecność przedmiotu w zakładce Kupione.
Dziękuję za odpowiedź. Pod adresem https://allegrolokalnie.pl/konto/oferty/kupione
jest informacja Zakupione od Fatimabouch2020 z dnia 04 Mar. 2021, 11:17
Liczba sztuk: 1
Płatność: Zakończona. Niestety, gdy dzwonie pod podany telefonicznie numer , jakkolwiek zgadza się nazwisko i adres, Pani nie wie nic o zgłoszeniu torebki.
Czyli kupione. Nigdzie nie dzwoń! Otwórz Dyskusję, zgłoś problem i po 24 godzinach poproś tam o wsparcie pracownika Allegro.
Masz podane wszystkie linki.
Przy dzwonieniu będzie Cię zwodził, przy Dyskusji już nie może.
Dziekuję. Dam znać jak sie sprawa potoczy dalej
Niestety na razie nic się nie zmieniło. Bardzo martwię się o odzyskanie pieniędzy. Nie ma kontaktu ze sprzedającym. Mam czekać dzisiaj do południa na odpowiedź ze strony Allegro, jeżeli nie będzie odzewu ze strony sprzedającego nie wiem co dalej.
Po 14 dniach od zakupu wystąp o zwrot wpłaty z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy.
@Client:98903261, widzę, że zgodnie z radą @xyz96, prowadzisz z Kupującym Dyskusję. Wypowiedział się tam również pracownik Allegro. Jeśli Sprzedający nie wywiąże się z zobowiązania w wyznaczonym terminie, na jego konto zostaną nałożone ograniczenia. Nie martw się, na pewno nie zostaniesz pozostawiona sama sobie w tej sytuacji. 🙂