W jaki sposob moge oddzyskac wplatę
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
W dniu wczorajszym dokonała wpłaty na zakup torebki na Allegro lokalne. Dzisiaj zadzwoniłam pod podany numer przy ofercie numer telefonu i dowiedziałam się,że żadna taka oferta nie była zgłaszana. Próbuję wypełnić formularz reklamacji, ale niestety numer który podaję, jako tytuł wpłaty ( rozumiem, ze jest to numer zamówienia) nie jest akceptowany przez formularz . Nie ma możliwości telefonicznego zgłoszenia problemu.Co mam zrobić aby oddzyskać wplatę
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jaka to była wpłata? Przez Allegro, czy bezpośrednio na konto sprzedawcy? Towar jest tu; https://allegrolokalnie.pl/konto/oferty/kupione ?
Jeśli nie ma tam torebki, zakup był poza Allegro. Jeśli jest torebka, otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE i poproś w tam o pomoc pracownika Allegro.
Po 14 dniach od zakupu możesz złożyć wniosek o zwrot wpłaty z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia
Warunkiem jest obecność przedmiotu w zakładce Kupione.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękuję za odpowiedź. Pod adresem https://allegrolokalnie.pl/konto/oferty/kupione
jest informacja Zakupione od Fatimabouch2020 z dnia 04 Mar. 2021, 11:17
Liczba sztuk: 1
Płatność: Zakończona. Niestety, gdy dzwonie pod podany telefonicznie numer , jakkolwiek zgadza się nazwisko i adres, Pani nie wie nic o zgłoszeniu torebki.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czyli kupione. Nigdzie nie dzwoń! Otwórz Dyskusję, zgłoś problem i po 24 godzinach poproś tam o wsparcie pracownika Allegro.
Masz podane wszystkie linki.
Przy dzwonieniu będzie Cię zwodził, przy Dyskusji już nie może.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziekuję. Dam znać jak sie sprawa potoczy dalej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Niestety na razie nic się nie zmieniło. Bardzo martwię się o odzyskanie pieniędzy. Nie ma kontaktu ze sprzedającym. Mam czekać dzisiaj do południa na odpowiedź ze strony Allegro, jeżeli nie będzie odzewu ze strony sprzedającego nie wiem co dalej.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Po 14 dniach od zakupu wystąp o zwrot wpłaty z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:98903261, widzę, że zgodnie z radą @xyz96, prowadzisz z Kupującym Dyskusję. Wypowiedział się tam również pracownik Allegro. Jeśli Sprzedający nie wywiąże się z zobowiązania w wyznaczonym terminie, na jego konto zostaną nałożone ograniczenia. Nie martw się, na pewno nie zostaniesz pozostawiona sama sobie w tej sytuacji. 🙂
Moderatorka
_____________
Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂