anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

W jaki sposob moge oddzyskac wplatę

Client:98903261
#7 Wielbiciel#

W dniu wczorajszym dokonała wpłaty na zakup torebki na Allegro lokalne. Dzisiaj zadzwoniłam pod podany numer przy ofercie numer telefonu i dowiedziałam się,że żadna taka oferta nie była zgłaszana. Próbuję wypełnić formularz reklamacji, ale niestety numer który podaję, jako tytuł wpłaty ( rozumiem, ze jest to numer zamówienia) nie jest akceptowany przez formularz . Nie ma możliwości telefonicznego zgłoszenia problemu.Co mam zrobić aby oddzyskać wplatę

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

xyz96
#21 Demiurg#

Jaka to była wpłata? Przez Allegro, czy bezpośrednio na konto sprzedawcy? Towar jest tu; https://allegrolokalnie.pl/konto/oferty/kupione ?

Jeśli nie ma tam torebki, zakup był poza Allegro. Jeśli jest torebka, otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE i poproś w tam o pomoc pracownika Allegro.

Po 14 dniach od zakupu możesz złożyć wniosek o zwrot wpłaty z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia

Warunkiem jest obecność przedmiotu w zakładce Kupione.

oznacz moderatorów

Client:98903261
#7 Wielbiciel#

Dziękuję za odpowiedź. Pod adresem https://allegrolokalnie.pl/konto/oferty/kupione

 

jest informacja  Zakupione od Fatimabouch2020 z dnia 04 Mar. 2021, 11:17

Liczba sztuk: 1

Płatność: Zakończona. Niestety, gdy dzwonie pod podany telefonicznie numer , jakkolwiek zgadza się nazwisko i adres, Pani nie wie nic o zgłoszeniu torebki.

 

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Czyli kupione. Nigdzie nie dzwoń! Otwórz Dyskusję, zgłoś problem i po 24 godzinach poproś tam o wsparcie pracownika Allegro.

Masz podane wszystkie linki.

Przy dzwonieniu będzie Cię zwodził, przy Dyskusji już nie może.

oznacz moderatorów

Client:98903261
#7 Wielbiciel#

Dziekuję. Dam znać jak sie sprawa potoczy dalej

oznacz moderatorów

Client:98903261
#7 Wielbiciel#

Niestety na razie nic się nie zmieniło. Bardzo martwię się o odzyskanie pieniędzy. Nie ma kontaktu ze sprzedającym. Mam czekać dzisiaj do południa na odpowiedź ze strony Allegro, jeżeli nie będzie odzewu ze strony sprzedającego  nie wiem co dalej.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Po 14 dniach od zakupu wystąp o zwrot wpłaty z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy.

oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:98903261, widzę, że zgodnie z radą @xyz96, prowadzisz z Kupującym Dyskusję. Wypowiedział się tam również pracownik Allegro. Jeśli Sprzedający nie wywiąże się z zobowiązania w wyznaczonym terminie, na jego konto zostaną nałożone ograniczenia. Nie martw się, na pewno nie zostaniesz pozostawiona sama sobie w tej sytuacji. 🙂

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów