Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Romixus13 Opisz proszę dokładnie, na czym polega problem. Czy pojawia się jakiś komunikat o błędzie? Jeśli tak to jaki, i w jakim momencie?
@Romixus13 Może bank z którego korzystasz ma przerwę techniczną?
Ja mam podobny problem. Kupiłam buty,zapłaciłam a w aplikacji cały czas widnieje komunikat dokończ platność pomimo tego że z konta bankowego pieniądze zostały pobrane.
@Romixus13 Jaką formę płatności wybrałaś? Podaj proszę numer zamówienia.
@KasiaWronkowska Zrzut został ukryty, ponieważ jest widoczne na nim nazwisko sprzedawcy. Napisz proszę, z jakiej metody płatności skorzystałaś. Zrzut na to nie wskazuje.
Płatne było przelewem
Mam nawet potwierdzenie przelewu, pieniądze wyszły z konta, pisałam do sprzedawcy z zapytaniem jak sytuacja wygląda po drugiej stronie, ale bez odzewu.
@KasiaWronkowska W takiej sytuacji przelew już nie przejdzie. Pieniądz wrócą do Ciebie automatycznie w ciągu 3 dni roboczych. Jeśli chcesz zakupić towar, konieczne będzie wykonanie płatności ponownie.
Ok. Dziękuje. A co jeśli przelew nie wrócić, czy jest takie ryzyko?
@KasiaWronkowska Ja bym się nie martwiła na zapas. 😉 Oczywiście, gdyby się tak zdarzyło, to zgłoś się do nas. Pomożemy Ci.
Jednak jest się co martwić. Zapłaciłam po raz kolejny. Otworzyłam dyskusje ponieważ towaru ani widu ani słychu to sprzedawca odezwał się że nic nie sprzedaje i ktoś się pod niego podszywa. Poprosiłam w dyskusji o interwencję allegro i drugi dzień cisz. Co dalej?
@KasiaWronkowska Podaj proszę numer zamówienia.
Nie wiem gdzie mam szukać tego numeru mam tylko coś takiego"Client:36443064" lub Numer sprawy: 38149377
@KasiaWronkowska Skontaktowaliśmy się już ze sprzedawcą w sprawie zlecenia zwrotu środków.
Zaczekaj proszę na wypowiedź doradcy w dyskusji.