anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Witam.Od kilku dni nie mogę licytować lokalnie.Wyskakuje bląd.Dlaczego?

LIBI-M
#7 Wielbiciel#

Od kilku dni nie mogę licytować lokalnie,nawet napisać do sprzedawcy.Przez to kilka aukcji mi uciekło.Wyskakuje jakiś błąd.Dlaczego?

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@LIBI-M Jaki jest komunikat błędu? Prześlij proszę zrzut ekranu, na którym będzie widoczny.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

LIBI-M
#7 Wielbiciel#

Komunikat brzmi:

Coś poszło nie tak.

I tak od 2-3 dni.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@LIBI-M Ponownie proszę o zrzut ekranu, a także o informację czy problem występuje, kiedy korzystasz z innej przeglądarki niż dotychczasowa.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

LIBI-M
#7 Wielbiciel#

Witam.Nadal nie mogę licytować lokalnie.Nie udało mi się przesłać screenshot-a.Moze na mail moderatora jak poda.

Wyskakuje tablica:Coś poszło nie tak.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@LIBI-M Podeślij nam proszę zrzut na adres spolecznosc@allegro.pl, sprawidzmy tę sytuację, ale spórbuj proszę wyczyścić pliki cookies oraz pamięć podręczną i sprawdź, czy problem występuje także na innej przeglądarce. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@LIBI-M Dziękuję, dostałam Twojego maila, ale czy podczas licytacji korzystasz z aplikacji, czy wersji mobilnej naszej strony?

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów