Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam równo tydzień temu zdarzyła się sytuacja gdzie wylicytowałem telefon i go zakupiłem. Początkowo sprzedawca zwlekał z wysyłką, a obecnie się nie słuch po nim zaginął. Należy wspomnieć że status zamówienia jest w stanie "oczekuje na nadanie" poprzez Allegro Paczkomaty Inpost, a status płatności jest zakończony. Czy Allegro Lokalnie posiada automatyczny zwrot gotówki jak to jest np. w O-lx'sie? Czy ewentualnie mogę liczyć na jakąś ochronę z Allegro?
Możesz liczyć na wsparcie .Najpierw załóż sprzedawcy dyskusję a jak to nie pomoże to wystąp do allegro o środki z POK .
Pisałem dyskusje ale sprzedawca się nie odzywa, a jaki mam czas aby wystąpić o środki z POK?
@Client:115950009 Sprzedający ma 24 godziny na odpowiedź w Dyskusji. Po tym czasie będziesz mógł poprosić o pomoc pracownika Allegro (który będzie mógł udostępnić wniosek o zwrot pieniędzy)
Jak złożyć ten wniosek? W dyskusji?
@Client:115950009 W dyskusji pracownik Allegro może udostępnić Ci ten wniosek, wtedy prześle Ci link.
@Client:115950009 W dyskusji wniosek możesz złożyć dopiero po 14dniach albo wcześniej jak Ci zostanie udostępniony, z tym wsparciem to teraz bywa różnie.
@Client:115950009 Cześć. 🙂 Oczywiście, że możesz liczyć na naszą pomoc. W pierwszej kolejności rozpocznij dyskusję (https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE). Wtedy pracownik Allegro będzie się mógł w niej również wypowiedzieć i wesprzeć Cię w sprawie.
Jeśli nie uda się porozumieć ze sprzedającym, to mamy Allegro Protect. Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy. 🙂
A co w przypadku w którym sprzedawca nie udziela się w dyskusji?