anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

wylicytowałem towar przez Allegro Lokalnie, a sprzedawca nie wysłał. Czy Allegro zwróci pieniądze?

Client:115950009
#3 Debiutant#

Witam równo tydzień temu zdarzyła się sytuacja gdzie wylicytowałem telefon i go zakupiłem. Początkowo sprzedawca zwlekał z wysyłką, a obecnie się nie słuch po nim zaginął. Należy wspomnieć że status zamówienia jest w stanie "oczekuje na nadanie" poprzez Allegro Paczkomaty Inpost, a status płatności jest zakończony. Czy Allegro Lokalnie posiada automatyczny zwrot gotówki jak to jest np. w O-lx'sie? Czy ewentualnie mogę liczyć na jakąś ochronę z Allegro?

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Możesz liczyć na wsparcie .Najpierw załóż sprzedawcy dyskusję a jak to nie pomoże to wystąp do allegro o środki z POK .

oznacz moderatorów

Client:115950009
#3 Debiutant#

Pisałem dyskusje ale sprzedawca się nie odzywa, a jaki mam czas aby wystąpić o środki z POK?

 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:115950009 Sprzedający ma 24 godziny na odpowiedź w Dyskusji. Po tym czasie będziesz mógł poprosić o pomoc pracownika Allegro (który będzie mógł udostępnić wniosek o zwrot pieniędzy) 

oznacz moderatorów

Client:115950009
#3 Debiutant#

Jak złożyć ten wniosek? W dyskusji?

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:115950009 W dyskusji pracownik Allegro może udostępnić Ci ten wniosek, wtedy prześle Ci link. 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:115950009 W dyskusji wniosek możesz złożyć dopiero po 14dniach albo wcześniej jak Ci zostanie udostępniony, z tym wsparciem to teraz bywa różnie.

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:115950009 Cześć. 🙂 Oczywiście, że możesz liczyć na naszą pomoc. W pierwszej kolejności rozpocznij dyskusję (https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE). Wtedy pracownik Allegro będzie się mógł w niej również wypowiedzieć i wesprzeć Cię w sprawie.

Jeśli nie uda się porozumieć ze sprzedającym, to mamy Allegro Protect. Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy. 🙂 

oznacz moderatorów

Client:115950009
#3 Debiutant#

A co w przypadku w którym sprzedawca nie udziela się w dyskusji?

oznacz moderatorów