Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
kto ma wyjasniac sprawe i co najwazniejsze czy ewentulnie dostane pelna zaplacona kwote za przedmiot czy odszkodowanie od INPOST
Jeśli zakup nastąpi od osoby prywatnej lub obie strony transakcji występują jako przedsiębiorcy - wydanie towaru przez sprzedającego następuje z chwilą przekazania przesyłki do przewoźnika. Oznacza to, że odpowiedzialność za przesyłkę w momencie przekazania przewoźnikowi przechodzi na kupującego. W przypadku uszkodzenia towaru w trakcie przesyłki, reklamację do przewoźnika może złożyć nadawca - sprzedający, ale może również upoważnić do tego kupującego
do kwoty ubezpieczenia jak uznają reklamacje.
a jak moge sprawdzic czy sprzedawca ma firme czy jest osoba prywatna?
Wszystko jest w ofercie. Zakładka "O sprzedającym".
na stronie przedmiotu jest napis ze Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy i ze otrzymam przedmiot lub zwrot pieniedzy czy moge reklamowac u was --nadawca pisal ze ma potwierdzenie odbioru--
Nadawca ma potwierdzenie odbioru., co tzn?
@slawek-d2, czy możesz opisać swoją sprawę bardziej szczegółowo? Co stało się z zamówieniem? Możesz podać jego numer?
Kupione: 11 Mar 2022 22:52
Liczba sztuk: 1
Płatność: Zakończona
z IMPOSTU pisal za odebrano przesylke
pajak Funnrel
Czyli pobrano z paczkomatu i ...zaginęła!😁
list polecony ekonomiczny
@slawek-d2 , jak rozumiem, przesyłka, którą wysłałeś, nie została dostarczona do kupującego. W przypadku transakcji C2C (między dwiema osobami prywatnymi) sprzedający odpowiada za przesyłkę do momentu wydania jej kupującemu (Art. 548. § 1. Kodeksu cywilnego). Wydanie towaru następuje w tym przypadku z chwilą przekazania go przewoźnikowi.
Jeśli wykażesz, że prawidłowo wywiązałeś się ze swojego zobowiązania (przedstawisz np. potwierdzenie nadania) za ewentualne zaginięcie przesyłki odpowiada kupujący.
@slawek-d2 A ty jesteś kupującym czy sprzedającym? Wynikało że kupującym. 😁
w tym problem za ja jestam kupujacym z tym co pisze na stronie przedmiotu ze Alegro gwarantuje otrzymanie przedmiotu lub zwrot pieniedzy pytam cz tak faktycznie bedzie
Nie,
Program Ochrony Kupujących nie obejmuje sytuacji, gdy:
Umowa została zawarta i zrealizowana na zasadach innych niż określono w Regulaminie Allegro.
Kupujący naruszał zasady Allegro lub nie uregulował wszystkich należności wobec Allegro.pl.
Kupujący działał z intencją nabycia Towaru wadliwego bądź niezgodnego z opisem.
Kupujący nie podał poprawnych danych kontaktowych.
Kupujący otrzymał inne środki rekompensujące stratę związaną z nabyciem Towaru, który był przedmiotem zgłoszenia.
Oferta nie była zgodna z Regulaminem Allegro, w szczególności Towar nie był dopuszczony do obrotu na Allegro z uwagi na wykaz towarów zakazanych i dopuszczonych warunkowo, wskazanych w Regulaminie Allegro.
Towar został przekazany osobiście bądź za pośrednictwem osoby niebędącej operatorem pocztowym i dokonano zapłaty za Towar w miejscu jego odbioru.
Towar uległ zniszczeniu lub został zagubiony podczas transportu z winy przewoźnika, chyba że wysyłka tego Towaru nastąpiła w ramach Usługi Allegro Smart! na zasadach wskazanych w Załączniku nr 12 do Regulaminu.
OK dzieki za pomoc
@slawek-d2, dziękuję Ci za wyjaśnienie. 🙂 Jeśli zamówienie do Ciebie nie dotarło, możesz założyć Dyskusję. Opisz tam swoją sprawę (im bardziej szczegółowo, tym lepiej). Jeśli będzie trzeba, możesz poprosić o pomoc pracownika Allegro. Oczywiście zakupy na Allegro i Allegro Lokalne są bezpieczne. Mam nadzieję, że sprawę uda się pomyślnie wyjaśnić.
Serio? przecież sprzedający prywatny wysłał, więc z kim ma być ta dyskusja, teraz nie rozumiem. Jeżeli zakup konsumencki, to przepraszam.🤔