Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Kupilam przedmiot na Allegro Lokalnie uzywany przedmiot ale okazal sie uszkodzony wiec rozpocząłam rozmowe ze sprzedawca. Sprzedawca sie miga i zwala wine na mnie wiec poprposilam o reakcje Allegro.
Zarządalam zwrotu calkowitego. Allegro odpowiedzialo ze jesli sprzedawca nie odpowie (odpowie nie ustosunkuje sie czy odda pieniadze czy nie) to moge za 2 tyg skorzystac z Allegro Protect wypelniajac formularz z racji rękojmi.
Po odpowiedzi allegro sprzedawca wszak odpowiedzial ale nic w temacie oddania tylko pisze dalej swoje, swoja wersje. Teraz jak to rozumiec? Mam czekac 2 tyg jeszcze i dopiero potem kliknac o reakcje Allegro czy juz teraz bo niby sprzedawca odpowiedzial ale nic w temacie zwrotu.
@Client:43074270 Zrób dokładnie tak, jak napisał doradca w dyskusji: Jeżeli do 13.03.2025 nie otrzyma Pan wiadomości od sprzedawcy - proszę, by skorzystał Pan z opcji “Poproś o pomoc Allegro”.
Dziekuje za odpowiedz,
Czyli nie ma to znaczenia ze sprzedawca costam napisał i nie mialo to zwiazku ze zwrotem? To oznacza ze to nie bylo wazne?
Sorki za glupie pytania ale nie wiem
@Client:43074270 tak, z tego co widzę w dwóch ostatnich wpisach sprzedawca nie odniósł się sprawy i nie zrobił tego o co poprosił go nasz pracownik, więc poczekaj proszę dalej.
Sprzedawca nie ma obowiązku zwracać ci środków, lecz w pierwszej kolejności naprawić lub wymienić przedmiot.
Jeżeli chodzi o decyzję, to sprzedawca ma 14 dni na ustosunkowanie się do roszczenia. Jeżeli je uzna, to on decyduje o sposobie rozwiązania problemu (naprawa, wymiana, zwrot).
@Client:43074270 co znaczy okazał się uszkodzony? Otwierasz paczke od sprzedawcy i przedmiot był uszkodzpny czy uszkodzenie pojawilo się później?