Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dokonałem zakupu przez allegro lokalnie, następnego dnia w odpowiedzi na pytanie o wysyłkę do sprzedającego dostałem informację, że Allegro zażądało dodatkowej weryfikacji danych Sprzedającego i że czekają na przetworzenie procesu.
Przedmiot mam na liście kupionych, natomiast link prowadzi do pustej strony.
Jestem zaniepokojony sytuacją i zastanawiam się, czy to kwestia weryfikacji czy próba oszustwa. Jeżeli to kwestia weryfikacji to zastanawiam się czy ja jako klient powinienem czekać na jakąś weryfikację, bo logicznym wydaje mi się, że w tej sytuacji przedmiot i tak powinien być do mnie wysłany bez oczekiwania, bo to nie moje konto jest weryfikowane.
Jeżeli to oszustwo, to czemu mimo interwencji allegro nadal mogę pisać, ze sprzeczającym(oszustem), który przyznaje się do sprzedaży tego co kupiłem?
Nawet jak ma konto zablokowane, to po zapłaceniu ma obowiązek wysłania towaru. Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy więc zapytaj tu: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=d8143baa-4f1d-48b1-9dc1-e76e40a5fc38
to nie oszustwo, allegro ma burdel z blokowaniem kont, nie ogarniają tego, link Twojego zakupionego produktu jest pusty bo sprzedający ma zablokowaną sprzedaż do momentu weryfikacji. Ja dziś też tak miałem, ale paczkę kupującemu wysłałem, bo mogłem zaimportować do inposta, a produkty miałem w zamówieniu, więc w sumie sprzedawca powinien bez problemu Ci wysłać. Natomiast może sprzedający ma obawy, że mu allegro zablokowało kompletnie konto i czeka co dalej. Ty możesz albo też poczekać, albo anulować zamówienie. Na obronę sprzedającego mogę powiedzieć, że to wina allegro a nie sprzedającego. Mają wielki syf, blokują BEZPODSTAWNIE sprzedających, bez konkretnych powodów. Pamiętaj, że sprzedający też ma stres, że mu allegro nagle zablokowało konto.
Dzięki! To sporo wyjaśnia. Rozumiem, że sytuacja jest stresująca dla obu stron, nie mam problemu, żeby chwilę poczekać, ale ile mniej więcej może trwać taka weryfikacja? Od zakupu minęły właśnie dwie doby i zastanawiam się gdzie jest granica, kiedy znów powinienem zacząć się martwić.
@matmalan To, że sprzedający ma zablokowane konto w naszym systemie nie zwalnia go z obowiązku wysłania opłaconego towaru. Jeśli nie otrzymasz przedmiotu, za który zapłaciłeś, po 14 dniach od transakcji możesz ubiegać się o rekomensatę z Prgoramu Ochrony Kupujących. Jeśli do tego czasu sprzedający nie wyśle Ci towaru, wniosek o zwrot pieniędzy do nas będziesz mógł złożyć przez ten formularz.
@mudol Rozumiem, że swoją opinię opierasz na własnym doświadczeniu i stresie, ale nie blokujemy kont sprzedających bez wyraźnych powodów. Każda sprawa jest rozpatrywana indywidualnie i nie znasz szczegółów dot. zakupu autora tego wątku, więc bardzo proszę abyś nie wprowadzał w błąd innych użytkowników.
"nie blokujemy kont sprzedających bez wyraźnych powodów" to Ty nie wprowadzaj użytkowników w błąd, bo dokładnie taka sytuacja wczoraj była i to wśród wielu użytkowników.