Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Na Allegro Lokalnie zakupiłem telefon ("HUAWEI Mate 10 lite stan idealny") od użytkownika [edycja] i dokonałem płatności szybkim przelewem, poza allegro (zgodnie z opisem ogloszenia i wiadomością od sprzedającego) - zależało mi na szybkiej wysyłce. Niestety sprzedający po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym urwał kontakt i oczywiście przesyłki nie wysłał.
I co teraz?
To było Kup Teraz, albo Licytacja? Masz zakup w zakładce Kupione? Po zapłacie poza Allegro na Allegro Lokalnie możesz skorzystać z Programu Ochrony Kupujących. Zaraz poszukam i wkleję taką informację otrzymaną od Allegro.
Czy z Programu Ochrony Kupujących na Allegro Lokalnie można skorzystać gdy dokona się zakupu przez Kup teraz, ale wpłata będzie zrealizowana poza Allegro Finanse, czyli wykona się przelew bezpośrednio na konto sprzedającego?
W przypadku dokonania płatności bezpośrednio na konto sprzedającego (warunkiem jest widoczny zakup w zakładce "kupione), jest możliwość skorzystania z Programu Ochrony Kupujących.
Konieczne będzie załączenie potwierdzenia wpłaty.
Pozdrawiam
// Karolina P
Zespół Allegro
Jeśli było to zwykłe ogłoszenie, bez Kup teraz i bez licytacji, Allegro Ci nie pomoże, musisz iść z tym na policję.
była opcja "kup teraz", z czego skorzystałem.
W tej sytuacji allegro przede wszystkim nie powinno anulować zakupu, a co nastąpiło w dniu dzisiejszym, o czym zostałem poinformowany drogą mailową. Próba odpowiedzi na otrzymaną wiadomość była niemożliwa.
zgłosiłem ten temat przez allegro pomoc.
co dalej?
@krzych_80 Założyłeś dyskusję? Tutaj: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=d8143baa-4f1d-48b1-9dc1-e76e40a5fc38?
Już założyłem dyskusję - wcześniej nie miałem takiej możliwości.
Przez przypadek rozpocząłem dyskusję do transakcji, która zakończyła się pomyślnie.
Niestety nie mam możliwości rozpoczęcia dyskusji w sprawie, która mnie interesuje, ponieważ nie mam tego przedmiotu na rozwijalnej liście.
Czy allegro może udostępnić właściwa aukcje do rozpoczęcia dyskusji?
@krzych_80 Czy próbowałeś założyć dyskusję przez ten formularz?
Właśnie przez ten formularz się nie da, a innej opcji nie ma.
OFERTA miała nr: 6C8CD588-2560-4D54-84C0-ED65666EAF5F
A sprzedający to "baleeen".
Dyskusja na Allegro Lokalnie; https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/zwrot-i-reklamacja-na-allegro-lokalnie/jak-rozpoczac-dyskusj...
Przedmiot powinieneś mieć tu;
@krzych_80 Przekazałam już prośbę o sprawdzenie tego, ale poproszę o cierpliwość. Jak tylko uzyskam odpowiedź w tej sprawie, wrócę do Ciebie z informacją.
@_HolaOla_ A może on pisze prawdę, że skoro nie zapłacił przez AF, anulowaliście mu ten zakup?
@xyz96 Działam w tej sprawie, dlatego poczekajmy proszę na efekty. Na ten moment jestem w trakcie wyjaśniania tej sytuacji.
Dzięki za zainteresowanie się sprawą.
Cała korespondencja ze sprzedającym jest w czacie do tej aukcji, oraz mam też SMS-y i potwierdzenie przelewu (mogę udostępnić).
Czekam na info w tej sprawie.
Pozdrawiam
@_HolaOla_ No i co? Anulowaliście mu ten zakup, aby nie skorzystał z POK po wpłacie bezpośrednio na konto sprzedającego?
@xyz96 Sprawa wciąż jest w toku, ale na ten moment konto sprzedającego zostało zablokowane i czekamy na jego wyjaśnienia.
Poinformowaliśmy także @krzybuch1, że jeśli sprzedający nie wyjaśni tej sytuacji do 14 dni od daty zakupu, prosimy o dalszy kontakt w sprawie rekompensaty z Programu Ochrony Kupujących.
Witam.
Allegro skontaktowało się ze mną i przedstawiło informację, że jeśli do soboty sprzedający sprawy nie wyjaśni, to mam dać znać i wówczas uzyskam informację w jaki sposób mogę skorzystać z programu ochrony kupujących. Zgodnie z otrzymanymi wskazówkami w sobotę zgłosiłem, że sprzedający nic w sprawie nie zrobił, ale do tej pory brak jest informacji z allegro. Co teraz?
@krzych_80 Nadal nie masz przedmiotu w zakładce Kupione? Chyba tak, bo płaciłeś poza Allegro. Ciekawe, jak Allegro umożliwi Ci wypełnienie wniosku do POK w takim przypadku i dlaczego ma to być niestandardowa procedura. A co z innymi, którzy płacili poza Allegro na Lokalnie i nie mogą z POK skorzystać, pomimo że teoretycznie POK ich obejmuje?
@krzych_80 Poczekaj proszę jeszcze dziś na odpowiedź od nas w sprawie POK. Jeśli do jutra nie otrzymasz wiadomości, będę działać.
Jak Ci Allegro anulowało zakup? To niemożliwe.
@krzych_80 dokładnie, co oznacza anulowało zakup ?? może sprzedający anulował transakcję i wystąpił z wnioskiem o zwrot prowizji ?