Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam zakupiłam organizer na zabawki użytkownik danielsoltys1 zapłaciłam i nie ma kontaktu ze sprzedającym zero odzewu ani wysyłki
są czasy koronowirusowe, poczekaj, daj mu tydzień, a w tym czasie usuń login z posta 🙂
Zamowione i opłacone bylo 17. 04 to raczej tydzien juz minoł
@czarnoolka87 Rozpocznij ze sprzedającym dyskusję przez Allegro aby wyjaśnić problem, będzie miał 24 godziny na odpowiedź, a gdy to nie nastąpi, do dyskusji włączy się pracownik Allegro, który ponagli sprzedawcę i spróbuje Ci pomóc. W dyskusji możesz też poprosić pracownika o pomoc gdy sprzedawca odpowie, ale nie będzie chciał załatwić sprawy zgodnie z zasadami.
Dyskusję na Allegro otworzysz tu; https://allegro.pl/dyskusje/nowa
A jezeli sprzedający usunoł juz z allegro ten przedmiot uda mi soe wyszukac zeby zaczac dyskusję
Masz organizer w zakładce Kupione na Allegro? Jak płaciłaś? Przez Allegro, czy na konto sprzedawcy?
Na wszelki wypadek sprawdź też tu; https://allegrolokalnie.pl/konto/oferty/aktywne
Jeśli masz w Kupionych, możesz rozpocząć dyskusję, jeśli nie masz, nie możesz.
Dyskusja na Allegro Lokalnie; https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/zwrot-i-reklamacja-na-allegro-lokalnie/jak-rozpoczac-dyskusj...
Tak wodac przedmiot w kupione
No więc otwórz Dyskusję, wyżej masz podane wszelkie informacje i odnośniki. W dyskusji przedstaw dokładnie swój problem i czekaj 24 godziny na odpowiedź sprzedawcy. Jeśli odpowiedzi nie będzie, pracownik Allegro skontaktuje się ze sprzedawcą i udzieli Ci pomocy.
Ok dziękuje
kiedy sprawa zostanie rozwiązana, powiadom nas o tym, przy okazji zaznacz odpowiedź 🙂