Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam zakupiłem konto do gry na allegro lokalnie jednak ewidentnie sprzedający wprowadził mnie w błąd i konto nie jest zgodne z opisem,napisałem do sprzedawcy o zwrot pieniędzy niestety nie chce ich zwrócić bo zapewnia że wszystko co było napisane jest zgodne z opisem,a niestety nie jest ,co z tym zrobić?
@pillsxp1 Ze sprzedawcą kontaktuj się tylko przez Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE Ma obowiązek w niej udzielać odpowiedzi i możesz tam poprosić o pomoc pracownika Allegro. Gdybyś jednak nie odzyskał pieniędzy mimo to, po 14 dniach zamknij Dyskusję jako nierozwiązaną i złóż wniosek o zwrot środków z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia
Wkładając wniosek po 14 dniach do POK będę miał możliwość odzyskania całej kwoty czy tylko dostanę nieduża rekompensatę?
@pillsxp1 Jeżeli przedmiot jest znacząco niezgodny z opisem, powinieneś otrzymać pełny zwrot kosztów.
Sprzedający na allegro lokalne chyba nie ma obowiązku przyjmowania zwrotu towaru więc szansę mogą być nikłe żeby móc odzyskać pieniądze? A wprowadzenie kupującego przez sprzedawcę w błąd i niezgodność w opisie może coś zmienić tą sytuację?
@pillsxp1 Ale jakich zwrotów? Mylisz zwroty z reklamacjami. Każdy sprzedawca musi przyjmować zwroty w ramach reklamacji, o ile reklamacja jest zasadna i towaru nie da się wymienić na zgodny z opisem.
Zwroty to głównie takie, gdy kupujący oddaje towar bez podania przyczyny, bo mu się odwidziało. Poczytaj w necie o zwrotach i reklamacjach, wtedy zrozumiesz.