Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
dzień dobry wszystkim.Dokonał zakupu od tego sprzedawcy [edycja].Zapłaciłem za zakup kartą, to jest licencja na program do pisania muzyki i ten sprzedawca nie odpowiada na moje wiadomości, też bardzo się martwię bo nie jestem z Polski a z Ukrainy i zarobiłem ciężko 699,9 zł do kupienia potrzebuję waszego wsparcia i pomocy w tej sytuacji, z góry dziękuję.
Będę wdzięczny za każdą pomoc.
kto chciałby się ze mną skontaktować osobiście, oto mój instagram - [edycja]
także mój e-mail - [edycja]
A jak miała być wysyłka i kiedy był zakup?
dokonałem wczoraj zakupu około godziny 11: 30-12: 00 a sprzedawca przy obiedzie napisał, że prześle moją licencję e-mailem
@Client:79193475 Ty musisz walczyć o towar, otwórz dyskusję z sprzedawcą:https://allegro.pl/dyskusje/nowa po 14 dniach od zakupu możesz złożyć wniosek do POKu:https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/index
Otworz dyskusje ze sprzedawca, i wlacz w nia pracownika allegro. Jak to nie pomoze to wniosek do POK. Kase Ci zwroca na 100%😉
czy mógłbyś zasugerować link, gdzie mogę to zrobić? dzięki
@Client:79193475 Kupiłeś poza All? Możesz tylko tu prosić o pomoc:https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...
dokonałem zakupu w samej aplikacji allegro, tutaj jest link https://allegrolokalnie.pl/oferta/fl-studio-20-signature-bundle-edu-wersja-ele-fv
@Client:79193475 To zakup powinien być tu:https://allegrolokalnie.pl/konto/oferty/kupione, a dyskusję tu:https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE
@Client:79193475 No więc tutaj; https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE otworzysz Dyskusję.
Jeśli nie ma produktu, proś o pomoc Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...
@Client:79193475 Otwórz Dyskusję, w której sprzedawca ma obowiązek się wypowiedzieć w ciągu 24 godzin. Po tym czasie pomoże Ci tam pracownik Allegro.
Dyskusja na Allegro; https://allegro.pl/dyskusje/nowa
Dyskusja na Allegro Lokalnie; https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE
Jeśli to nie rozwiąże problemu, po 14 dniach od zakupu wypełnij wniosek o zwrot wpłaty z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia
Wnioski są rozpatrywane średnio w czasie 7 dni.
To jest produkt elektroniczny, powinien zostać wysłany na mój e-mail. W podanym przez Ciebie linku widać produkty, które kupiłem, ale ten produkt nie istnieje. Po dokonaniu płatności pojawiło się potwierdzenie wpłaty wraz z numerem płatności na mój e-mail.
@Client:79193475 Jeżeli produkt nie istnieje, poproś o pomoc Allegro przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...
Dziękuję bardzo, napisałem pod tym linkiem, zrobiłem zrzuty ekranu i napisałem numer oferty.Wszystkie zaakceptowane, będę czekał na odpowiedzi
@Client:79193475 to był zakup na Allegro Lokalnie, możesz rozpocząć dyskusję z tym Sprzedającym. Widzę, że Sprzedający napisał Ci wczoraj, że dziś prześle Ci dostęp, możesz poczekać do końca dnia, ale nie musisz, dyskusję można rozpocząć nawet godzinę od transakcji. Rozpoczniesz ją korzystając z tego linka. Gdybyś miał problemy, napisz tutaj, chętnie Ci wszyscy pomożemy!
Bardzo dziękuję Monica. Doceniam twoje wsparcie i wsparcie innych użytkowników, ponieważ wszyscy chcemy czuć się bezpiecznie, dziękuję