Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłem przedmiot na allegro lokalnie za 50zł, miał być sprawny, ale okazał się uszkodzony. Sprzedający zgodził się na zwrot, ale jest osobą prywatną
Jak bezpiecznie dokonać procedury zwrotu przedmiotu/pieniędzy dla obu stron?
Odesłać na swój koszt napisać nr rachunku poczekać na kasę ustalenia masz przez panel wiadomości allegro?
@joziek93 wyślij mu towar reklamowany, jak odbierze powinien Ci oddać za odesłanie i to co wpłaciłeś, w razie problemów dyskusja i będzie wsparcie allegro 🙂
Nie używaj słowa zwrot - odstąpienie, bo to jest reklamacja !!!
@kostas11 to nie jest reklamacja tylko zwrot. Zakupił od prywatnej osoby jeśli chce skutecznie reklamować to że dostał towar uszkodzony w momencie wysyłki to wpierw musi przejść procedurę reklamacyjną u przewoźnika i dostać odpowiedź o nieprawidlowym zapakowaniu paczki. Złoży reklamacje i zamiast przyjąć towar i oddać kasę sprzedawca prywatny odrzuci z tekstem odpowiedzialność za towar i przesyłkę przechodzi do kupującego w momencie nadania proszę sobie reklamacje do przewoźnika składać i nawojuje.
Zapakować udokumentować i odesłać zgodnie z tym na co się umówiliście, napisać na czacie do niego że odsyłasz i podać nr przesyłki.
@joziek93 Masz dwa sposoby:
- Zgłaszasz pisemnie poprzez czat chęć zwrotu, podajesz konto do zwrotu pieniędzy. Jeśli sprzedający odpowie pozytywnie wysyłasz przedmiot, dajesz link do śledzenia paczki.
- Klikasz zakup na swoim koncie i klikasz opcję "zgłoś problem" Tam opisujesz problem, sprzedający ma 24 godz na wyjaśnienia. Ale jest to metoda "siłowa" jeśli się już dogadaliście to lepiej tej metody nie stosuj.