Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłem produkt na allegro lokalnie, Chat gpt plus, 22 października, dostałem informację że sprzedawca zwrócił pieniądze do allegro, jak je odzyskać, skoro oni nie mają mojego numeru konta.
@kaszpir_itt Środki wracają na ten sam instrument płatniczy który został użyty przy zakupie.
Płaciłem blikiem, mija 6 dni, odkąd dostałem informację o zwrocie pieniędzy do allegro przez sprzedawcę.
Wejdź w szczegóły zamówienia i znajdź informacje o zwrocie. Jeżeli tam będzie że zwrot został wykonany to szukaj pieniędzy na koncie przypisanym do blika. Jak coś nie będzie grało, wracaj z informacjami.
nic nie ma tam o zwrocie
@kaszpir_itt no to wygląda na to, że zwrot nie przeszedł, czasem tak się zdarza, ale na weryfikacje, to musisz poczekać jak zajrzy tu jakiś moderator
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@kaszpir_itt rozumiem, że chodzi o zakup z 22 października. Zwrot od sprzedającego nie powiódł się, został zlecony, ale nie przeszedł.
Skontaktuj się proszę w tej sprawie ze sprzedającym, może być przez czat Allegro Lokalnie. Jeśli będziesz miał problem z dogadaniem się ze sprzedającym, załóż proszę dyskusję, po 24h od jej rozpoczęcia będziesz mógł w razie potrzeby poprosić o pomoc pracownika Allegro.
Tak jak pisałem wcześniej, pieniądze zostały przesłane do allegro przez sprzedającego.
@kaszpir_itt sprzedający zlecił ten zwrot, ale się nie powiódł, widzę go w systemie jako anulowany, dlatego powinien go zlecić ponownie. Dlatego poprosiłam, abyś się z nim skontaktował.
sprzedający pisze mi że zrobił zwrot, komu i gdzie to nie wiem
@kaszpir_itt już TRZY RAZY masz napisane, że zwrot się nie powiódł, nie przeszedł , został anulowany , więc de facto tego zwrotu nie było, napisz do sprzedającego, aby ponowił zwrot