Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
26 lutego (wczoraj) zakupiłem konto steam. Dzisiaj logując się wyskoczyło błędne hasło. Chciałem odzyskać poprzez email, email został zmieniony, nie mam dostępu do zakupionego konta steam. Sprzedawca upiera się, że nie miał z tym nic wspólnego, jaka jest szansa uzyskania zwrotu pieniędzy? @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@Client:40043796 Rozpocznij proszę tutaj dyskusję ze sprzedającym, który będzie miał 24 godziny na odniesienie się do sprawy. Jeśli tego nie zrobi, będziesz mógł poprosić nasz zespół o pomoc.
@Client:40043796 To znaczy że nie kupiłeś konta, kupiłeś dostęp do konta ale sprzedający czegoś nie dopilnował.
Na Steam jest zabezpieczenie kont nazywa się Steam Guard. Jeżeli logujesz się na konto z innego komputera niż wcześniej to Guard domaga się potwierdzenia, więc wysyła kod weryfikacyjny ale na adres mail dotychczasowego właściciela. Ty nie masz na to wpływu, tylko pomoc sprzedającego mogłaby to naprawić.
Zakładaj dyskusję tak jak radzi HolaOla.