Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, mam taki problem. Zakupiłem czapkę jako prezent płatnością Blik, lecz niestety się pomyliłem. Sprzedający mówi, że ze względu na obawy przed problemami, nie zgadza się na zwrot, chyba że allegro lokalnie samo zwróci się o anulowanie zamówienia. Czy jest to możliwe ? Dodam że paczka zostanie wysłana dopiero w poniedziałek. Z góry bardzo dziękuje.
@Client:24405457 Zwrot ( w ciagu 14 dni od zakupu) przysługuje Ci tylko przy zakupie od firmy. Tutaj jak rozumiem to zakup od osoby prywatnej. Musisz się dogadać...
Rozumiem, że dogadanie się z "nadzorem" allegro, aby obie strony nie miały obaw jest nie możliwe ?
Paczka nie została jeszcze wysłana, obie strony zgadzają się na anulowanie transakcji, ale nie ma takiej opcji.
@Client:24405457 Kupiłeś od osoby prywatnej czy od firmy - sklepu? Jeśli od firmy, masz prawo do zwrotu bez żadnego dogadywania się. Odsyłasz towar wraz z pisemnym oświadczeniem o rezygnacji i po temacie. Sprzedawca musi oddać pieniądze. Jeśli to osoba prywatna, zwrotu nie ma obowiązku przyjąć, ale jeśli się zgadza, to nie będzie żadnych problemów, jedynie sprzedawcy pozostanie naliczona już przez Allegro opłata za transakcję. Jeśli będzie miał dowody na Twoją rezygnację z zakupu, może poprosić o jej anulowanie tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a...
Dziękuje bardzo za pomoc.